Aanpassen (dubbel)uitlaat systeem, advies gevraagd. (zie ook de poll)

Hoe zou jij goed en betaalbaar meer decibellen creëren en toch veilig door de APK heen komen?

• racekats plaatsen en de einddempers "open maken" en een pijp doorheen slaan/lassen

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    37
  • Opiniepeiling gesloten .
D

Deleted member 12686

Complete dempers van een goed merk zal in elk geval wel meer doen als origineel, daar ben ik het mee eens.

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
alleen een einddemper gaat denk ik niet het gewenste resultaat geven, de beide kats houden al zoveel tegen dat die het aantal decibellen al zeer reduceren en als ik me niet vergis zitten er ook nog 2 middendempers tussen.

Frank

Forumguru
Dus APK mensen lezen je boordcomputer uit??? Hoe doen ze dat voor elk merk?! Bij ons hebben die mensen niet de reputatie om euh daar verstand van te hebben

dirkkroneman

Forumguru
En ik vind het jammer dat er mensen zijn die berichten geheel naar eigen inzicht interpreteren...
Maar goed genoeg :ot:.

Heb je al een vermoeden wat je gaat doen of wat er bovenaan je verlanglijstje staat Corné?

D

Deleted member 12686

Precies, uitgepraat, opgelost en zo niet dan verder per pb.
Alleen einddempers veranderen het geluid wel, maar te weinig dan denk ik?
Ben je niet bang dat het geluid op lange ritten te vermoeiend wordt?

CDK

Forumguru
@dirkkroneman, Ik heb wel een voorkeur, compleet systeem met kleppen op afstand bediend, maar €3300,- is voor mij te veel van het goede, dat wilde jij toch horen @EdK? :)

EdK

Forumguru
Hoor nog niets hier, lees het alleen maar !
En gaat er om wat jij wil @Corné de Kluijver en niet wat ik wil ( geld uiteraard alleen voor dit topic )

Enne @Blackokkie2 ik weet niet waar je het over hebt, maar zal wel weer een leeg kratje naast je staan ?!!

• Leuk

dirkkroneman

Forumguru
Ja het is wel erg veel geld natuurlijk, maar ik heb wel zoiets: als je het doet.. Maar wie weet kun je een mooie oplossing vinden met een mooie einddemper of iets dergelijks.

Schippersss

Forumguru
Je zou is wat bedrijven af kunnen gaan corne en is kijken wat het verschil is en wat ze kunnen betekenen voor je. Wil vaak nog weleens hoop verschil in zitten.

• Leuk

Skodatek1

Forumguru
3300 ballen is een hoop geld voor dat HMS systeem, maar wat je er voor terug krijgt, is dat bedrag snel vergeten :D

Rij je constant met een brede grijns op je gezicht.

En wie verwacht nou onder een Superb z'n geluid, heerlijk toch?

• Leuk
Bovenaan Onderaan