2018 facelift

50tintenfaab

Senior Member
Natuurlijk:

De USB module : 5Q0 035 726 L
Kapje waar je USB module in klikt: 5JA 863 618
Linker kap armleuning: 6V0 864 279 A 9B9
Rechter kap armleuning: 6V0 864 280 A 9B9
Stekker: 8K0 973 754 B
Kabels in de stekker (2x) 000 979 009 E

Zelf heb ik de kabels in de stekker niet hoeven kopen omdat ik nog een kabelboom had liggen maar ze waren dacht ik 4 € per stuk.

Dus mijn kosten plaatje was:

USB module €30,- (ik heb deze besteld op internet) dealer kost deze +- €42,-
Linker kap : €13,90,- (dealer)
Rechter kap: € 13,90,-(dealer)
Kapje van USB module € 7,58,- (dealer)
Stekker: €1,61,- (dealer)

Totaal : € 74,76,- op de Skoda samenstel Functie (website) €160,- voor deze optie

Kwa moeite Is het een kleine 30min werk en in mijn geval heb ik er een leuke optie bij voor een fractie van de prijs en een tevreden kleine lieve smurf die nu zonder stress op de tablet/telefoon achterin kan spelen/kijken en kan opladen als we ergens heen moeten rijden
 

EdK

Forumguru
Gaan we nu handleidingen per PB versturen ?:pardon:
Waarom nou niet in het topic dat we hier er speciaal voor hebben....?
 

50tintenfaab

Senior Member
@ Edk ik heb de handleiding van wirer.sk gepakt (via google translate) maar ik weet niet of ik dat mag posten zomaar vandaar dat ik het eigenlijk via de pb tegen Bunchie verteld.

Vond alleen de manier waarop wirer het aansluit nogal omslachtig hij trekt namelijk de kabels van de usb module naar de zekering kast om daar een aparte zekering voor te maken , terwijl je (zoals ik het heb gedaan) de + en de - gewoon van de sigarettenaansteker kan gebruiken want deze is ook goed is beveiligd



En het stukje kabel (module naar sigarettenaansteker ) van wat zou het zijn 20cm in plaats van de 2,8/2,4 meter draad (zoals wirer het doet) kan je mooi aan de rechter binnenkant van de middenconsole wegwerken



Ben nu eigenlijk aan het uitvogelen of het mogelijk is de coming/leaving home spiegel(onderkant)verlichting kan installeren op de Fabia mk3

iemand tips/ideeen ?

voorbeeld: spiegelverlichting.JPG
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan