2018 facelift

50tintenfaab

Senior Member
Zojuist bij de dealer geweest voor een prijs opgave er staat 6v9 wat natuurlijk 6v6 hoort te zijn, heb ik erbij geschreven

Aankomende maand ga ik ze bestellen :) hou jullie op de hoogte

En royb95 ga ik tegen die tijd heel lief aankijken want hij heeft ze ingeleerd :)

Dus misschien heeeeeeel misschien wilt die mede Skoda fabia rijders (hint hint) helpen
 

Bijlagen

  • 1535547184659.jpg
    1535547184659.jpg
    754,5 KB · Weergaven: 149
Laatst bewerkt:

stephanvelde

Nieuw lid
Is dit inmiddels gelukt? Zou je eventueel APK problemen krijgen, als er geen reflectoren aanwezig zijn. (Mits de garage dat opvalt natuurlijk) ;)
 

50tintenfaab

Senior Member
Yes het is gelukt was eventjes een poosje niet actief op het forum maaaar Im back

@royb95 heeft het voor mij gemonteerd en codeerd , zeer netjes en vakkundig gedaan top service en zijn faab ziet er ook prachtig uit

Heb nu weer een nieuw projectje en dat komt wederom van wirer.sk en dit betreft dit keer de USB sockets achterin

Ga zometeen langs de dealer om de benodigde componenten te bestellen


Heeft iemand toevallig al een zwarte hemel geplaatst ? In de faab#3

Heb me scheel gezocht op internet maar kon de onderdeelnummers niet ervan vinden

@royb95 helluppp Haha
 

50tintenfaab

Senior Member
Zal ik zometeen even maken en betreft de reflector niks aan gedaan en lijkt me sterk dat het ze zal opvallen
 
Ziet er goed uit! Ik had eigenlijk gedacht dat er reflectoren in de units zouden zitten...
Heb je de kentekenplaat trouwens uitgelicht met LED? Of is dit standaard?
 

Rallye

Forumguru
Nee, dat is het verschil tussen de facelift Fabia III en de prefacelift. De facelift heeft reflectoren in de bumpers en (dus) niet in de achterlichten.
 

Andyk

Lid
Ziet er super uit @50tintenfaab
Zeker in combinatie met de led kenteken verlichting..
Heb je de verlichting van de kenteken ook zelf gewijzigd?
Ben benieuwd of er dan nog wijzigingen verder gedaan moeten worden.
 

50tintenfaab

Senior Member
@Andyk kenteken verlichting heb ik niks aan veranderd is orgineel led maar volgens mij als je hem wilt veranderen moet je ze coderen

Ga vanavond de USB oplaadpoorten inbouwen voor de kids die steeds klagen over hèt “ niet kunnen opladen” en daarna komt het volgende grote project waar ik mee bezig ben en dat is de zwarte hemel plus toebehoren heb alle onderdeelnummers & prijzen al dus zodra dit af is zal ik me daar op storten :)
 

Cordoba

Forumguru
Als ik me niet vergis is vanaf modeljaar 2017 standaard de kentekenverlichting en DRL uitgevoerd als LED.
 

EdK

Forumguru
Bij mijn fab3 2017 is DLR led en kenteken verlichting standaard led.
Maar in mijn beleving is bij de fab 3 vanaf begin de DLR al in led uitgevoerd hoor @Cordoba
 
Bovenaan Onderaan