2018 facelift

50tintenfaab

Senior Member
Net de facelift foto's voorbij zien komen (beetje laat maar goed )

Kon alleen nergens verschil vinden in lengte of iets dergelijks dus ik denk

Dat de foto zou moeten passen op 2017 model ?

Die wil ik wel erop hebben voorkant vind ik minder geworden

En de zwarte hemel omg prachtig

Hebbe hebbe hebbe :) :)
 

Bijlagen

  • img_0799.jpg
    img_0799.jpg
    60,5 KB · Weergaven: 258

50tintenfaab

Senior Member
Op het oog ziet het er wel het zelfde uit , bij de a3 8v was dit namelijk ook uitwisselbaar dus ben enorm benieuwd

Zodra ze beschikbaar zijn ga ik het zeker proberen :)
 

Antera

Donateur
Benieuwd of het plug and play is of dat het coderen en een kabelset nodig heeft. Omcoderen denk ik wel aangezien het nu led word ipv halogeen
 

50tintenfaab

Senior Member
Volgens mij zat er op de facelift fabia ook het dodehoek herkenning systeem op ben benieuwd of dit ook erin kan gezet worden, denk zodra die uit is maar eens eventjes naar de dealer toe om te koekeloeren
 

Antera

Donateur
Als dat erop zou zitten dan moeten er sensoren geplaatst worden incl bekabeling. Deze bevind zich achter de bumper bij oa de superb en de octavia
 

50tintenfaab

Senior Member
https://forum.skodahome.cz/topic/144367-zadné-facelift-full-led-svetlá-na-predface-aute/


zo ziet het er dus uit , ze zijn alleen nog bezig om te codering correct te krijgen

verkrijgbaar voor 125 euro per kant dus 250 totaal , pinnen zijn het zelfde alleen moeten ze in een anderen volgorde geplaatst worden


google translate doet wonderen :)


mijn mening : Ik wacht even tot ze de codering goed hebben en dan voor slechts 250 euro ga ik het zeer zeker doen!

ziet er vele malen beter uit
 
@royb95 hoe heb je het eigenlijk geflikt voor de reflectoren ? De facelift heeft de reflectoren in de bumper zitten dus ik vermoed dat deze niet meer verwerkt zijn in het lichtblok in tegen stelling tot de niet FL versie.
 

royb95

Forumguru
@bjorn_van_velthoven_ ik ben eigenlijk nog op zoek naar een mooie oplossing.
Wou met reflecterende tape een streep op de diffuser maken zoals de Octavia RS heeft maar vind ik een beetje te op een Fabia..

Totdat ik een mooie oplossing heb gevonden rijd ik nog even zonder reflectoren rond..
 
Bovenaan Onderaan