2 jaar fabrieksgarantie verlengen?

EdK

Forumguru
neuhhhh ik hoef geen extra verlenging te hebben en krijg ik toch alleen maar de prijs van me Yeti van me dealer !
En met de volgende vraag van de dealer waarom ik nog voor die paar laatste maanden.....etc etc
 
@Joske , heb je ook zo'n pdf voor Belgie, met die zekerheidspolis? Ik heb er bij de dealer om gevraagd, maar die moest zich nog informeren (en daar wacht ik momenteel nog op). 1000 euro (Nederlandse prijs) voor 2 jaar extra garantie voor de RS is wel aan de prijzige kant...
 

Joske

Forumguru
Neen, die ben ik nog niet tegengekomen @GatorLinearFade

op dat gebied is de site van Skoda in BE nog wat achter, ik heb ze er eens op aangesproken en ze gingen er werk van maken om naar analogie met de NL-collega's ook een aantal dingen op hun website te plaatsen. (zoals prijzen onderhoud e.d.)
 

peterrapid

Forumguru
Zekerheidspolis in België is niet verkrijgbaar D'Ieteren biedt deze niet aan voor het ogenblik ook al geïnformeerd ten tijde van de aankoop van de Rapid.
 

Tom RS

Forumguru
Was in België wel te krijgen tot eind december 2013. Ik heb mijn garantie voor mijn Rs nog kunnen verlengen met 2 jaar voor... 1000 euro. Meende wel dat er iets in de plaats was gekomen in de vorm van een onderhoudscontract met garantie er bij in.
 
Ik heb nog altijd niets terug gehoord van mijn dealer... 'k zal er eens moeten achter zitten. WeCare heb ik bij het tekenen van de bestelbon eens laten berekenen, maar dat was absurd duur: bijna 10x zo duur als voor mijn Astra Coupe Turbo...
 

Tom RS

Forumguru
Inderdaad, We Care. Heb het toen ook laten uitrekenen en dat was inderdaad absurd duur. Begrijp niet dat ze dat verkocht krijgen (toch niet aan een particulier).
 

Joske

Forumguru
Inderdaad, We Care. Heb het toen ook laten uitrekenen en dat was inderdaad absurd duur. Begrijp niet dat ze dat verkocht krijgen (toch niet aan een particulier).
inderdaad... absurde prijzen en bandenslijtage zit er niet in maar er zitten alsnog kleine lettertjes in die het (alleen al door de prijs) niet aantrekkelijk/betaalbaar maken voor een particulier.
 

Gunner

Forumguru
Dit topic even aanslingeren;

http://www.skoda.nl/service/onderhoud-en-reparatie/extra-garantie

zekerheidspolis.JPG


Hier staat dat voor auto's tot 2 jaar een jaar verlening 99 euro kost voor een Octavia. maar ik krijg een beetje het gevoel dat dat niet klopt. Zeker omdat het even duur zou zijn als voor een Citigo/Fabia/Rapid. Voorheen kostte een eenjarige verlenging nog 255 euro namelijk.

Maar ook als je afsluit wordt weer die 99 euro genoemd;


zekerheidspolis2.JPG
 

leo442

Forumguru
Bedrag klopt! Ik heb het zelf pas afgesloten en het bedrag overgemaakt. Een redelijk bedrag voor een jaar extra zekerheid.
 
Ik heb die 2 jaar extra wel genomen met mn nieuwe F3, ik moest voor 2 jaar €139/149 betalen.. Een van de 2.. Moest zoveel betalen haha!
 

Gerke

Forumguru
Ik had bij de vorige Fabia ook die 2 jaar extra, maar toen kon ik nog kiezen voor max 150.000, die hebben ze dus geschrapt?
 

Gunner

Forumguru
Bedrag klopt! Ik heb het zelf pas afgesloten en het bedrag overgemaakt. Een redelijk bedrag voor een jaar extra zekerheid.
Misschien kan je me even helpen hiermee;

1. Het invulformulier pakt niet het gehele chassisnummer; alleen een bepaald aantal cijfers. Klopt dat?
2. Het type wordt gevraagd; volgens het RDW is mijn octavia van het type 5E. Is dat wat ze willen weten?
 
Bovenaan Onderaan