1e (inspectie) beurt

Gieliovd

Forumguru
Ik bedoelde het dan ook niet denigrerend of iets dergelijk hoor, begrijp me niet verkeerd.

Ik heb mij ingelezen over de materie een tijd geleden, vandaar dat ik het zo beschrijf en eerder al heb aangegeven. De bronnen ben ik echt kwijt, het is al zo'n tijd geleden.

Dat je een onhandige formulering maakte bewoog mij ertoe het zo uitvoerig te beschrijven. Ik ken je verder ook niet!

Het is dus niet uit de duim gezogen maar uit door mij te vertrouwen bronnen gedestilleerd.
 
Waarschijnlijk heb je ook wel gewoon gelijk, maar ik kan het me gewoon moeilijk voorstellen. Ik heb de onderdelen gezien en daar zit echt geen beweging in. Maar met een draaiende motor komen er zo veel krachten kijken..

Dus bij gebrek aan een betere verklaring hou ik het voorlopig iig op jou verklaring :xyxthumbs: (in het land der blinden, is één-oog koning)

Als ik begin oktober (wat klinkt dat nog ver weg!! :mad: ) mijn O2 ophaal, dan zal ik aan de dealer vragen wat hij aanbeveelt voor inrij-rijstijl. Dat zal ik hier dan posten. Ben benieuwd.
Als ik het me goed herinner, was het, toen ik de F1 ophaalde, iets van:
- "Gewoon rijden. Niet inhouden, maar rijden zoals je anders ook zou doen."
- "Maar ik vertrek morgen voor een kampeer-weekend naar Duitsland, moet ik dan niet iets rustiger rijden?
- "Nee hoor, leef je uit. Als je de eerste 1000 km maar niet op LPG rijdt."
(ik had LPG laten inbouwen in de 1.4 16V)

Aangezien dit dezelfde dealer is, verwacht ik eigenlijk hetzelfde verhaal. Maar ik zal het deze keer expliciet navragen (en onthouden!). Ook voor wat betreft de CC.

@Gieliovd: no-offence taken, maar leek me handig om idd ff mijn 'nivo' aan te geven. Praat wat makkelijker ;)

.
 

Gieliovd

Forumguru
Dat lijkt me een goed compromis! Garantietechnisch dek je je dan ook enigszins in ;)

Het blijft een eeuwige discussie. Gewoon rijden en nergens op letten of hem niet te hoog in toeren rijden of heel veel wisselende toeren rijden of juist heel agressief rijden of.....
 
15.000 km Beurt

Weet iemand wat er allemaal gebeurd bij een 15000 km beurt voor een Skoda Fabia Combi?

Bvd,
 

EdK

Forumguru
Weet iemand wat er allemaal gebeurd bij een 15000 km beurt voor een Skoda Fabia Combi?

Bvd,


Ja dat wist ik :D

Wil je het ook weten ?? :tongue:
Staat in de boekjes die je bij je wagen hebt gehad , en die moet je ook in je wagen leggen zodat ze die kunnen stempellen !:crazy:
 
Boekjes liggen in de auto en zullen ongetwijfeld gestempeld zijn.
Zal straks is kijken in het boekje...

Bedankt voor de tip
 

Roco

Lid
Wat is dat nou weer voor stom iets...

zit ik met m'n vinger op mijn tft scherm te drukken, is het GEEN beest, maar die "stomme" avatar van jou...........

Bij mijn fab 2 hebben ze in ieder geval alle boutjes nagelopen (behalve van de deurscharnieren...), rubbers gecontroleerd/gesmeerd (wielophanging voor), motormanagement, vloeistoffen gratis bijgevuld (behalve de benzinetank), dingen die in het boekje staan, maar ik niet weet, remmen/rempedaal bijgesteld, .............

schoonmaken had ik al voor ze gedaan
 

MarcoO2

Forumguru
Wat is dat nou weer voor stom iets...

zit ik met m'n vinger op mijn tft scherm te drukken, is het GEEN beest, maar die "stomme" avatar van jou...........

ha ha LOL.... ik had gister ook al zoiets van "wat is dit"... hij is zo irritant dat'ie leuk is! :D
 
Bovenaan Onderaan