Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zo vandaag volgegooid met BP ultimate. Dit blijf ik tanken tot aan de tuning, daarna ga ik een keer 102 tanken en probeer nog een dyno run te regelen met 102 bij VAG techniek.
Heeft iemand deze aflevering van kassa gezien.blijkbaar komt de meeste brandstof bij BP vandaan. Verder Worden we genept, heb hier wel wat twijvels over maar goed zal nu zeker letten op significante verschillen met euro 95.
Zeg er wel bij dat dit niet over 102 gaat maar over BP ultimate en fuel save en total excellium.
Misschien dat @Corne de kluijver hier wat over kan toelichten.
@Octavia32 deze uitzending is al eens ter sprake gekomen in een ander topic, het berust niet geheel op waarheid overigens, er worden in de tankwagen absoluut geen additieven toegevoegd. Alle merken halen hun eigen blend op op een bepaald depot, de reden daarvan is puur kosten en milieutechnisch om omrijden te voorkomen, op zo'n brandstof depot staan heel veel landtanks honderdduizenden tot miljoenen liters groot, de diverse maatschappijen huren onderling tanks van elkaar op de depots in den lande. Ik ben van mening dat premium brandstoffen wel degelijk van nut kunnen zijn, zeker voor auto's die voorzien zijn van tuning, ook de reinigende werking is iets waar ik zeker in geloof, maar ook weet ik dat maatschappijen als ESSO en SHELL die ook een chemietak bezitten misfabrikaten van andere producten door de benzine heen mengen, uiteraard binnen de marges, want ze voldoen ook na inmenging nog gewoon aan de EN228 norm.
en die reinigingsdemo slaat ook kant nog wal, want als je een schonere verbranding kan creëren door een bepaalde additief toevoeging, dan heb je dus minder aanslag in je blok hoe schoner het van binnen blijft hoe beter!
Welkom bij de Oosterburen Corné In de ochtend zijn de prijzen hoger en dan vooral zo tussen 07:00 en 10:00 als daarna. Dan hebben ze vnl. zakelijke rijders aan de pomp die toch wel lappen
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.