100 YETI'S naar de Kampeer en Caravan Jaarbeurs.

Multi1100

Actief lid
@ Matrix (en anderen) om te beginnen heb ik een toerrit voorgesteld via polls..net gekeken, maar die is verdwenen...heb de mod gevraagd hoe dat kan... EDIT: POLL IS ER WEER
maar zou een mooie 1e kennismaking zijn volgens mij en bij de juiste spirit gevolgd kunnen worden door jouw voorstel?
 

snel

Actief lid
Matrix Reloaded

hoezo niemand tezien skoda forum wij rijden achter je met zilveren antene
dus je werd in de gaten gehouden /of rug dekking
Maar leuk gedaan
 
Mooi gedaan Matrix Reloaded, mijn complimenten voor het filmpje.
Wij staan er gekleurd op. :grin:

Jaha, wij (ik en 'Snel') hebben jou zien rijden, af en toe met de camera buiten het raampje..., hebben zélfs nog een tijd achter je gereden.

Wij vonden het ook jammer, dat we niet wisten wie nou wie van het forum was.
Melis kennen wij wél (en hebben daar nu dan ook weer contact mee gehad) omdat hij en zijn vrouw ook in mei aan de meeting mee hebben gedaan (toen hebben we o.a. een rondleiding bij Pon gehad).
Misschien een idee, als we volgende keer een sticker op onze auto's hebben van het forum?
(ik weet alleen niet hoe ik die zou moeten maken)

Trouwens, even een vraag in het algemeen: heeft iedereen een donkerblauwe schaalmodel-Yeti (in tas) gehad, of zijn er nog andere kleuren gegeven?
(als je zelf een lichtblauwe Yeti hebt......)
 

wimv

Actief lid
@Aventurijn: ik heb er een in de kleur "storm blue metallic" en ik zou graag een zwarte hebben. Kunnen we misschien een soort ruilbeurs organiseren !? Vooropgesteld dat er meerdere kleuren uitgegeven zijn natuurlijk.
 
Wij hebben ook 'n donker blauwe!
Het bordje dat we hebben gekregen met de tekst: Verrassend Skoda
SKODA YETI

De dag en Datum veranderen in SKODAFORUM en dit dan gebruiken voor een eventuele volgende gelegenheid.

Jan
1.8 tsi Briljant Silver
 

Multi1100

Actief lid
Het zal druk worden bij de H..uh automaterialenzaak..? Allemaal een een spuitbusje met de goeie kleur halen haha
 

EdK

Forumguru
Ja nu zie ik het, maar moet je niet terug voor service beurt ?
Kun je van al de 100 mensen die nu de verkeerde kleur hebben , ze daar omruilen in de juiste kleur !
Want tja PON heeft iets leuks georganiseerd maar men wist precies welke wagen welke klant heeft.
Dus een naam gebonden tasje had helemaal top geweest !
 

FredV

Banned
Ja nu zie ik het, maar moet je niet terug voor service beurt ?
Zal er nog eens over nadenken, was nog in de herfst in Tsjechie, maar werd prompt bij binnenkomst in Dld aan de kant gezet met de vraag of ik in Tsjechie inkopen had gedaan...dus nee, geen illegale import van auto's of parallelimport..
 

pen

Lid
Ja bedankt Matrix, het was een goed georganiseerde dag, met een gastvrije Pon-ontvangst. De file voor de jaarbeurs afslag was vermakelijk, verbaasde gezichten bij andere merken, met die colonne Yetis achter elkaar!! Slim gedaan van Pon. Een goede impressie

_______________________________________________________________________
Skoda Yeti tsi 1.2 Ambition, , brillant silver, Spitzberg 17, panoramadak, januari 2010.
 
Bovenaan Onderaan