10-jarig bestaan van ons forum

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hetzer

Forumguru
Kxxxt de kxxt

Rij ik vandaag weer even in de fabia om hem te wassen, ga de elektrische ramen niet meer automatisch open en dicht, ook werken de ramen niet meer met de afstandbediening....
de laatste keer dat dat gebeurde was de accu kapot aan het gaan..

En ik moet zondag ook nog naar Duitsland

Hebben we morgen ook monteurs ter beschikking die wat kunnen uitlezen? ?

Anders bel ik morgen wel de mobiliteit garantie :D als ik in Breda ben
 
Laatst bewerkt:

Jee13

Forumguru
Uiteraard vanmiddag even de RS gewassen, echter net nog even de spons en vochtige droogdoek overheen gehaald.
Moest nog even ritje naar overberg doen na logeerpartij van kinderen. Zaten wat lijken op de auto en stuifmeelexplosie daar.

Hier plaatje van vanmiddag
20150508_140803.jpg
 

Niels

Actief lid
Mijn Octavia ook maar even snel gewassen; een beetje tijdgebrek dus niet zo grondig als anders. Misschien morgenochtend nog even de puntjes op de i zetten (voordeel als je 20 minuten rijden vanaf de locatie woont ;)).
Heb er zin in! Nu moeder de vrouw nog even overtuigen dat ze toch echt mee moet...
 

Kiswum

Forumguru
Mijn Octavia ook maar even snel gewassen; een beetje tijdgebrek dus niet zo grondig als anders. Misschien morgenochtend nog even de puntjes op de i zetten (voordeel als je 20 minuten rijden vanaf de locatie woont ;)).
Heb er zin in! Nu moeder de vrouw nog even overtuigen dat ze toch echt mee moet...
Mijn vrouw komt ook, dus ze uw niet de enige "leek". Tevens zijn er 2 kleuters mee, dus dat zal ze wel leuk vinden ;)
 

Cordoba

Forumguru
Ik wil er heel graag bij zijn zaterdag maar mijn O2 laat het afweten. :banghead:
Auto schiet steeds in noodloop met EPC en motormanagement lampjes die gaan branden, soms zelfs alleen stapvoets rijden mogelijk.
Vandaag voor diagnose bij de dealer geweest en daar is voorlopig nog weinig concreets uitgekomen, vermoeden iets met gaskleppotentiemeter. (advies eerst tuning eraf laten halen om die mogelijke oorzaak uit te sluiten en dan verder zoeken)
Ik ga het risico niet nemen met een behoorlijke rit voor de boeg zaterdag en meld me helaas af... :cry::cry::cry:

@lugolux78 bedankt voor alle tijd en energie die je in deze dag hebt gestoken, ik wens iedereen een geweldige dag toe en ben benieuwd naar de verhalen straks!
Is er geen andere forummeeter die bij je in de buurt woont, of die onderweg bijna bij je langs komt, en waar je mee mag/kunt rijden?
 

Cordoba

Forumguru
Vandaag had ik een compensatiedag (vrije dag, vanwege eerder gemaakte overuren), dus vanmorgen begonnen met de binnenkant van de Faab binnenstebuiten keren (kan je er makkelijker bij om schoon te maken ;)), daarna de buitenkant opnieuw gewassen (was nog maar een paar dagen geleden, maar 400 km door de regen rijden, blijft ie niet schoon van), gekleid en vervolgens even een snelle/oppervlakkige polijstbeurt (middel en fijn), hoewel ie eigenlijk een grondiger polijstbeurt nodig heeft, maar ik had niet meer tijd. Vanavond om half negen vond ik het goed genoeg voor de meeting.
 

peterrapid

Forumguru
Erg he @Cordoba heb ook alles klaar liggen om Betsy te polijsten maar vind de tijd niet tussen werk en gezin om haar eens grondig onder handen te nemen. Gaan eens een detailingweekend moeten organiseren waar we 2 dagen ons kunnen focussen op de skoda's ...
 

Taffy

Forumguru
Erg he @Cordoba heb ook alles klaar liggen om Betsy te polijsten maar vind de tijd niet tussen werk en gezin om haar eens grondig onder handen te nemen. Gaan eens een detailingweekend moeten organiseren waar we 2 dagen ons kunnen focussen op de skoda's ...

Nou......klinkt zo gek nog niet..
Wil wel ns tips & trucs van de pro's inzake detailing van het forum..
Maar eerst morgen maar eens gaan kijken , ben benieuwd
 

vw125

Forumguru
Was dat normaal vandaag ook van zin om te doen maar heb men stoelen onder handen genomen met een leather Cream en heeft wel wat tijd in beslag genomen. En toen ik in men wagen stapte om hem de garage in te rijden lag ik er langs de andere kant bijna terug uit:maakmegek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan