10-jarig bestaan van ons forum

Status
Niet open voor verdere reacties.
beste allemaal, helaas moet ook ik me afmelden zo ook als vrijwilliger.
er zijn andere dingen tussen gekomen plots waar ik niet om heen kan.

ik wil iedereen toch een hele leuke dag wensen.

groet wouter ( disco1992 )
 

Cordoba

Forumguru
@Taffy Dat lijkt een beetje op de ervaring die ik vandaag had op het werk: mijn auto stond op de parkeerplaats aan de voorkant van het gebouw, zie ik tijdens de pauze vanuit het restaurant een 'broertje' van mijn eigen auto in de wijk aan de achterkant staan (op het eerste gezicht zelfde of bijna dezelfde kleur, 1 jaartje ouder, en verder net zo glanzend als mijn exemplaar, en uiterlijke verschijningsvorm zoals ik de mijne destijds heb gekocht, dus zonder mistlampen, stalen velgen met wieldoppen, grill zonder chromen lamellen).
 

Taffy

Forumguru
@Taffy Dat lijkt een beetje op de ervaring die ik vandaag had op het werk: mijn auto stond op de parkeerplaats aan de voorkant van het gebouw, zie ik tijdens de pauze vanuit het restaurant een 'broertje' van mijn eigen auto in de wijk aan de achterkant staan (op het eerste gezicht zelfde of bijna dezelfde kleur, 1 jaartje ouder, en verder net zo glanzend als mijn exemplaar, en uiterlijke verschijningsvorm zoals ik de mijne destijds heb gekocht, dus zonder mistlampen, stalen velgen met wieldoppen, grill zonder chromen lamellen).

Hij reed 1 auto achter mij , zag gelijk de nieuwe emblemen + led DRL. Hij parkeerde naast mij en m'n 1e vraag na hallo was dan ook; zit je ook op t forum...?
Was wel grappig, we vergaten beide even dat we met onze gezinnen naar n pretpark gingen :D ( denk ik dan hè )
 

Petrolhead

Forumguru
Ik wil er heel graag bij zijn zaterdag maar mijn O2 laat het afweten. :banghead:
Auto schiet steeds in noodloop met EPC en motormanagement lampjes die gaan branden, soms zelfs alleen stapvoets rijden mogelijk.
Vandaag voor diagnose bij de dealer geweest en daar is voorlopig nog weinig concreets uitgekomen, vermoeden iets met gaskleppotentiemeter. (advies eerst tuning eraf laten halen om die mogelijke oorzaak uit te sluiten en dan verder zoeken)
Ik ga het risico niet nemen met een behoorlijke rit voor de boeg zaterdag en meld me helaas af... :cry::cry::cry:

@lugolux78 bedankt voor alle tijd en energie die je in deze dag hebt gestoken, ik wens iedereen een geweldige dag toe en ben benieuwd naar de verhalen straks!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan