10-jarig bestaan van ons forum

Status
Niet open voor verdere reacties.

gbbosma

Forumguru
Dan zou het iets hebben van een Scout, een RS Scout. Ook wel speciaal op de meeting.:maakmegek:.
Gaat er vast en zeker mee weg met de mooiste auto van de Skoda club.

peterrapid

Forumguru
Komt goed Luc, het belangrijkste is er al : de leden, Skoda's en parking de rest komt allemaal goed en zit er hier en daar een glitch in don't worry iedereen weet hoe moeilijk het is om zo een meeting met alle extra's waar jij voor zorgt in mekaar te steken. :thumbsup:

gbbosma

Forumguru
@lugolux78, dat hoort erbij, zal wel iets van gezonde spanning zijn;). Als je zoals ik alles leest
over de voorbereiding dan komt het zeer zeker goed.:bloemen:.

Cordoba

Forumguru
Ik heb zaterdag de auto gewassen en wat detailing gedaan... Zondag naar Belgie geweest en 400 km door de regen gereden, ik hoef vast niet uit te leggen hoe ie er nu uitziet. (waarschijnlijk kan ik het meeste er al af spoelen met de tuinslang.)

rhaak1991

Forumguru
Ik moet ook nog wassen. En 5 dagen werk, met 8 losse plannen in 3 dagen stoppen. Volgensmij moet iedereen het wassen ergens nog tussen stoppen :arghh:

dirkkroneman

Forumguru
Ik mag ook hopen dat ik überhaupt tijd heb om te wassen.. Gewoon 5 dagen werken ook, en geheel afhankelijk van werktijden.. :nailbiting:

lugolux78

Donateur
Het regent hier redelijk hard... Ga nu naar buiten met shampoo...
Etiketten drama is af.... Ik hoop alleen dat jullie allemaal goede ogen hebben.
De maat van de etiketjes houdt niet over.
Maar heb het beste van gemaakt.
106 geregistreerde gebruikers...
Das niet misselijk... Maar 100 keycords.... das wel misselijk :tegek:
Ach gelukkkig komen altijd zo'n 10-15% mensen niet opdagen, hou ik nog keycords over....

Zo en nu ga ik slapen!

Trusten Skodafielen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan