1.0 TSI of 1.5 TSI handbak ?

welke motor ?

  • 1.0 TSI

    Stemmen: 22 35,5%
  • 1.5 TSI

    Stemmen: 38 61,3%
  • Anders ?

    Stemmen: 2 3,2%

  • Totaal aantal stemmers
    62

dj.verhulst

Forumguru
ik mocht vanmiddag de Octavia komen bekijken, het is nu puur wachten op het kenteken

heb er een video van gemaakt.
mocht er een stuk mee rijden, hij rijd prima ,, zelfs wat beter dan die andere demo die ik getest had.

hij staat op all season banden, vind ik wat minder, ze maken wat meer geluid en hebben een negatieve invloed op het verbruik. maar het zijn Pirelli banden en niet die vreselijke Continental banden die halvewege de levensduur vreselijk gaan cuppen , al is dat niet meer zo erg als vroeger .

ik vroeg me af, kan ik het bestand met alle opgeslagen reisdoelen exporteren en mee nemen ? kon er niks vinden.
 
Laatst bewerkt:

dj.verhulst

Forumguru
Hé Garage Zuithof..!


ik kwam er al jaren ,, leuke mensen daar, één van de weinige garages die ik aanbeveel en vertrouw.

vroeger kon je dit soort auto's niet krijgen alleen als ie wat ingeruild had, en toen ik betere auto's kon betalen kon ik er niet terecht, wel kocht ik daar auto's voor m'n vrouw, die wilde alleen maar Daihatsu's nu een Suzuki gekocht.
 

RichTrip

Forumleiding
Moderator
Van harte gefeliciteerd met je nieuwe Ocatvia. Mooie chique kleur!

En wat Zuithof betreft, mijn schoonmoeder komt er ook al jaren met haar auto's. De huidige is daar ook gekocht.
 

dj.verhulst

Forumguru
de Octavia staat voor de deur, net alles ingeruimd ,, en wat dingetjes ingesteld, wel fijn die DAB+ Arrows classic rock ,, geen dom geleuter meer van de reguliere omroepen , heb wel een grote geheugen gaat met 80 a 90 GB aan mp3 maar toch .
 

dj.verhulst

Forumguru
Quelle belle voiture!

Nog een bandentip: Michelin Primacy 4. Superstil en een heel fijn stuurgedrag.


die banden staan op 1 op mijn lijst ,, die zijn ook heel zuinig ( tot er nieuwe energie savers komen ) maar er zitten nu Pirelli all season onder , nog heel netjes , dus kan ze niet gelijk gaan vervangen

heb net een nieuwe kaart gedownload en geïnstalleerd, er stond nog de oude van de fabriek op ...
 

dj.verhulst

Forumguru
ik vraag me af , gaan we door in dit topic ? de vraag is immers beantwoord,, het is een 1.0 geworden ,, en dan een nieuwe topic waar de ontwikkelingen en ervaringen opgetekend kunnen worden ?
 
Bovenaan Onderaan