ŠKODA SCALA

Rosinfield

† In Memoriam
Die zitten er ook echt wel op hoor; misschien niet bij de meest simpele uitvoering. Denk niet dat zo'n plaatje representatief is
 

EdK

Forumguru
Zegt de man die een jaar geleden nog voorstander van de antieke handrem was want al dat elektronische ....... :deuk:

Ga ik - schoorvoetend, dat wel - een klein beetje met m'n tijd mee, is het wéér niet goed...

Tsja we gaan helemaal een feestje vieren als die TT er uitgaat en je de orginele Navi gaat gebruiken...
Maar ik / we denken dat dat wel iets teveel is gevraagd om uit het stenen tijdperk te komen...:deuk::deuk:
 

hemi24

Forumguru
skoda-scala-camouflage-lennon-wall-prague-1440x960.jpg


Bron : Škoda Storyboard
 

Canon-Eye

Forumguru
Tsja we gaan helemaal een feestje vieren als die TT er uitgaat en je de orginele Navi gaat gebruiken...
Maar ik / we denken dat dat wel iets teveel is gevraagd om uit het stenen tijdperk te komen...:deuk::deuk:
Je mag feesten wat je wil hoor, of niet - maakt mij niet uit.

Zolang de updates voor zo'n inbouwnai jaaaaren achterlopen en sowieso niet frequent beschikbaar komen, zie ik een elke 3 maanden updatebaar apparaat nog niet als "stenen tijdperk".
Eerder andersom... ;) Maar ook dat maakt me niet uit. Ik ga toch wel mijn eigen weg. Maar dat wist je al, toch? :D
 

EdK

Forumguru
En ik had op me werk vandaag weer zoveel geleerd....

Belangrijkste was, hoe het niet moest...:mad:
 

Fabia 123

Forumguru
Maar ik / we denken dat dat wel iets teveel is gevraagd om uit het stenen tijdperk te komen...:deuk::deuk:[/QUOTE]

Misschien komt de Scala ook wel uit het stenen tijdperk.
Men neme het achterwerk van een Volvo V40. Dat koppelen we aan de zijkant van een Peugeot 308. Daar plakken we wat achterlichten naar keuze van Audi op. De stoelen van de Citroen C3 Aircross erin. Scherm van BMW om de weg niet kwijt te raken.
De vervolmaken we met een mooie voorkant die bij mijn weten niet gejat is. Abracadabra simsalebim.
Zo komt de nieuwe Scala erin
 
D

Deleted member 24009

Wat mij betreft geslaagd. Mooie auto, doet mij wel veel aan de A3 fastback denken.
Presentatie had wel een hoog "Apple" gehalte vind ik, maar dat terzijde
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan Onderaan