ŠKODA SCALA

React

Actief lid
Haha, ja idd over 4 jaar als particulier. Ik begrijp alleen niet dat ze met de scala mikken op de golf-rijders. Waar mikken ze met de Octavia dan op? Het merk in letters op de glazen achterklep heeft volvo al jaren op zijn combi's. Ik zag net dat de Passat facelift de letters P A S S A T ook zo over de hele achterklep gaat krijgen.
 

MaxN

Donateur
In de praktijk wordt de Octavia vaak wel vergeleken met de Passat. Terwijl het eigenlijk met de golf zou moeten. Zo is de Superb een beetje een poor man’s A6. Maar dan wel een hele mooie!
 

Pendragon

Forumguru
Ik vind de Scala een mooie auto, maar heel eerlijk vind ik het geen 'Skoda'. De achterkant met het doorlopende glas en dan Skoda in het midden is eigenlijk een beetje zoals de Volvo C3. Verder vind ik het een grote fout om van de herkenbare C achterlampen af te stappen. Ik vind de achterlampen wel heel strak hoor, maar had toch in een C vorm gemoeten.
 

Pendragon

Forumguru
Verwarmde voorruit.....dat is een mooie optie!

Wel benieuwd dan welke versie. Die in de Kodiaq en Karoq zijn ook niet hetzelfde. In de Karoq heb je de versie met de hele dunnen draadjes, in de Kodiaq een soort chemische reactie in het raam (tenminste dat werd mij door de dealer verteld).
 

Okki

Donateur
Ik hoor nog niks over de soort wielophanging achter...nog steeds een starre achteras?
 
Bovenaan Onderaan