Hoeveel kilometers heeft jullie Fabia gelopen

Hallo Allemaal,

Ik ben nieuw hier.

Ik ben benieuwd hoeveel kilometers jullie Fabia heeft gelopen.

De mijne, een 1.9 SDI (diesel) heeft nu z'n 260.000 Km op de teller.
Hij is van 26-02-2004.
Ik heb er nog geen noemenswaardige kosten, behoudens standaard onderhoud mee gehad.
Ik rij z'n 900 á 1000 KM per week met een gemiddeld verbruik van 1 op 20.
's-zomers trek ik er op uit met een kleine (kip) caravan, die zonder problemen wordt getrokken.

Ik ben benieuwd naar jullie reakties,

Groet,

Kippetje (Gertjan)
icon7.gif
 

nemo

Senior Member
Hey kippetje (vind je het echt leuk om zo genoemd te worden??)

Mijn fabia heeft 180.500 op de teller! Het is een benzine, 1.4 MPI. Aan de buitenkant is ie nog als nieuw, verder begin je lichtjes te voelen dat ie een wat hogere km-stand aan het krijgen is.
 
D

Deleted member 1943

hallo, leuk weer een nieuwe.

De mijne staat nu iets over de 190 000 heen heb hem gekocht met 181 000 en bereid hem vanaf half mei 2008
 

DareDevil

Actief lid
wat heeft die van mij gelopen

Hallo allemaal,

Mijn fabiatje heeft nu 100095km op de teller staan, hij is uit mei 2001 niet al te veel kilometers voor het bouwjaar vind ik zelf. Ik heb een 1.4 16V

Groeten Jasper
 
Goeie middag,
Die van mij ondertussen 168200 Km's .
Allerlei lampjes en storingsmeldingen sinds 2 weken maar ik het het vertrouwen in de electronica volledig verloren omdat alles ondanks lampjes en storingsmeldingen heerlijk blijft rijden......

Greetings, Claymore.
 

Ronbe

Senior Member
Mijn Fabia Combi Choice 1.4 (75PK) uit juni 2004 heeft nu 64.000 km gelopen. Buiten het reguliere onderhoud zijn bij mijn Fabia alleen de 2 gasveren van de achterklep vervangen vanwege lekkage. (onder garantie)
 
Bedankt voor jullie reakties tot zover.

Maar is er niemand met een 1.9 SDI boven de 260.000 Km.:crazy:

Ben ik dan de enige??:yeah:

Groet,

Kippetje (Gertjan)
 

Maka

Lid
De mijne heeft bijna 150.000 gelopen sinds 02-03-2007, bij de 160k moet hij eruit.. Het is en blijft een fijn dieseltje :)
 
Hé Kippetje,

Mag ik trouwens eens informeren nu ik de foto met caravan zie.....
Hoe en wat heb jij gedaan om een caravan en evt. bagage te vervoeren?
Zijn er hulpveren of andere dempers gemonteerd ?, vóór of achter of beide ??
Ik heb het idee dat onze Fabia van de zomer zonder hulpveren ed. onze vouwwagen niet kan trekken.
Ik weet het.... er ligt bij ons een onderbouw LPG tank in maar ik raak bij drempeltjes toch echt de grond, ook als ik alleen rijdt.

Tips en of adressen worden zeer op prijs gesteld.
(Dat is... als onze Fabia tenminste eindelijk eens storingsvrij kan rijden, anders gaat hij toch echt na ophalen bij de garage ( daar staat hij nu al 9 dagen) rechtstreeks naar een inruiler, en is het gedaan met het merk Skoda voor ons).

Greetings, Claymore.
 
Bovenaan Onderaan