VePreda Autostudio verbouwing

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hetzer

Forumguru
Mooi man misschien dat ik morgen ochtend even langs ga om te kijken..

PS, Bothje die rode Roomster voor de ramen is die tweede Roomster die nu gebruikt word als demo-auto, ik had immers donkere achterruiten..

Bothje

Heel gewoon lid
PS, Bothje die rode Roomster voor de ramen is die tweede Roomster die nu gebruikt word als demo-auto, ik had immers donkere achterruiten..
Heb hem alleen maar op deze foto gezien en blijkbaar niet goed genoeg gekeken.
Als je gaat: er is genoeg te zien :super:

Bothje

Heel gewoon lid
Wat op het bordje staat is nog steeds van kracht, maar de bordjes worden nog vervangen door de importeur. Dit nieuwe type zal bij Vepreda voor het eerst te zien zijn :cheer: en direct daarna natuurlijk hier......

Bijlagen

• IMG_9224.jpg
    IMG_9224.jpg
    88,2 KB · Weergaven: 23

MarcoO2

Forumguru
Tegen de tijd dat de verbouwing klaar, heeft Bothje de vloerbedekking daar alweer versleten volgens mij! :winkie: Maar wel erg leuk om zo eens te zien hoe zo'n verbouwing er aan toe gaat.

Bothje

Heel gewoon lid
Fietsen

Soms lijkt alles wel zo groot in showroom en werkplaats, dat een fiets wel fijn zal zijn :smirk:

ps. de rode stoeltjes worden op dit moment beleed naar de Skoda kleuren

Bijlagen

• IMG_9244.jpg
    IMG_9244.jpg
    90 KB · Weergaven: 28
  • IMG_9245.jpg
    IMG_9245.jpg
    90,7 KB · Weergaven: 30
  • IMG_9247.jpg
    IMG_9247.jpg
    93,4 KB · Weergaven: 33

MarcoO2

Forumguru
Hé! Dat zijn de Giants van de Tour de France-actie! Die heb ik in de garage staan! Blijkbaar heeft Vepreda er nog een paar over. Leuk onderhandelingsobject voor toekomstige kopers? :grin:

Maarten

Forumguru
Wat op het bordje staat is nog steeds van kracht, maar de bordjes worden nog vervangen door de importeur. Dit nieuwe type zal bij Vepreda voor het eerst te zien zijn :cheer: en direct daarna natuurlijk hier......

Leuk collectors item!

Hetzer

Forumguru
Ik ben er vandaag even vlug geweest, maar ik had wat weinig tijd en het was erg druk met potentiele kopers ( allemaal voor de Superb!!!!!), ik ben dus genoodzaakt om nog maar een keer terug te gaan,!!!!!!!!!!!!!!!!!:yeah:

leuk detail is inderdaad de 'grijze loper die ja als het ware vanaf de voordeur tot aan de receptie brengt

Bothje

Heel gewoon lid
Hé! Dat zijn de Giants van de Tour de France-actie! Die heb ik in de garage staan! Blijkbaar heeft Vepreda er nog een paar over. Leuk onderhandelingsobject voor toekomstige kopers? :grin:
Wist ik, vandaar speciaal voor jouw de foto's :grin: maar ze staan in de garage, met zulk mooi fietsweer??
Helaas voor mij, die actie was destijds niet bij mijn RoomsteR :407:

Bothje

Heel gewoon lid
Afgelopen vrijdag was ik weer even bij VePreda om te zien of de diapresentatie die ik van mijn foto's heb gemaakt, ook daar op de videospeler werkte. En dat deed het :winkie: en zag er heel goed uit.

Ook waren de opnieuw in Skoda-kleuren beklede stoelen en krukken weer terug. Verder komt er steeds meer kleur aan de muur.
Het begint er steeds beter uit te zien........

Bijlagen

• IMG_9370.jpg
    IMG_9370.jpg
    88,1 KB · Weergaven: 26
  • IMG_9400.jpg
    IMG_9400.jpg
    89,6 KB · Weergaven: 24
  • IMG_9371.jpg
    IMG_9371.jpg
    87,3 KB · Weergaven: 23
  • IMG_9401.jpg
    IMG_9401.jpg
    93,9 KB · Weergaven: 22

Fabia

† In Memoriam
Als ik in de buurt ben zal ik eens gaan kijken. Ben wel erg benieuwd hoe het geworden is.

Bothje

Heel gewoon lid
Heb niet gevraagd of deze voor een forumlid bedoeld is .....

De bloemen zullen voor andere afleveringen bedoeld zijn geweest:cheer:

Bijlagen

• IMG_9353.jpg
    IMG_9353.jpg
    92 KB · Weergaven: 30
  • IMG_9354.jpg
    IMG_9354.jpg
    93,7 KB · Weergaven: 23
  • IMG_9355.jpg
    IMG_9355.jpg
    93,5 KB · Weergaven: 27
  • IMG_9373.jpg
    IMG_9373.jpg
    96,7 KB · Weergaven: 24

Bothje

Heel gewoon lid
Tijdens het fotograferen van de kleurige spots in de showroom, was het wel grappig om te zien dat voorbijgangers even stopten om de werkplaats in te kijken en even later ook de auto's in de showroom aan een kennersblik onderwierpen :crazy::xyxthumbs:

Hoe deze kleurige verlichting er in het donker uit ziet? Daar heb ik nog geen idee van...........

Bijlagen

• IMG_9378.jpg
    IMG_9378.jpg
    92 KB · Weergaven: 23
  • IMG_9396.jpg
    IMG_9396.jpg
    97,4 KB · Weergaven: 25
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan