Al die andere Nederlanders zonder caravan rijd je blijkbaar niet voorbij.
"Selectieve waarneming"...![]()
Vooral de laadsnelheden zijn subliem. Ook lekker als je onderweg langs de snellader moet.En was dit nou niet de wagen die momenteel juist een grote range heeft tov zijn directe concurrenten ??
Als ik tenminste de test van @sitechris goed heb gelezen een 2 uur geleden....![]()
Ik heb nog geen eens een caravanGaat het in dit topic over een ingeruilde auto of een discussie over caravans.....
Mooie Skoda in ieder geval! En heel fijn dat je niets hebt toe hoeven te leggen. Andere VAG merken (Volkswagen, Seat) betaal je doorgaans toch meer voor dan een Skoda.
Goed om te horen dat een Skoda dan zelfs beter aanvoelt dan die broertjes en zusjes van de VAG!
Tsja wil je dat eigenlijk wel zo'n sleurhut......Ik heb nog geen eens een caravan
Oeps heb net een Golf 8 besteld@sitechris deze wagen bevalt op vele punten een heel stuk beter gelukkig.
@Japanese Power ik heb niets toe moeten leggen gelukkig. Helaas zijn er buiten de Vag groep ook diverse problemen met andere merken ( Mazda 6, Opel insignia en nog een paar die veel problemen opleveren )
....
Maar de 1e week zit er bijna op en moet zeggen wat is dit een heerlijke wagen. In zoveel dingen beter als de Golf8. Systeem werkt een heel stuk sneller, ook met profiel veranderen. Stoelen zitten beter, motorisch ook een stuk feller alleen het verbruik is wel minder. Zeker op de kortere stukken en met file rijden maar met normaal rijden op de snelweg rond de 1 op 15.
Ik ook. Als ik Nederlands wil praten tijdens de vakantie moet ik naar Frankrijk.Statistiek of niet . Als ik in de zomer in Frankrijk rijdt en bijna elke caravan dat ik voorbij rijd is een Nederlander … dan weet ik genoeg se