Ik verwacht dan ook deze week de kruidnootjes in de schappen...Hebben we net kerst achter de rug, is ‘t alweer september.
Ambetantste is dat die blijft aandringen. Blijft maar berichtjes sturen. Empatisch is hem wel maar begrijpen wanneer zijn plannetje niet lukt , dat niet.
Da’s één van die gasten, die overal kaartjes tussen de ramen van auto’s stoppen, met de tekst: “ ik koop uw auto…”![]()
Ik hoop het wel !en dan kan het snel september zijn
Portemonnaie is niet zo dik als de jouwenooit niet gekeken naar een Alpine A110 ? kan wel kampen met een cayman naar mijn mening en is wel vrij uniek...
Als je gek van mij wordt, negeer het topic en zeker mij dan … heeft jouw psycholoog dit nog nooit aangegeven ???Ik hoop het wel !
Want wij worden al gek van je en dan moet het nog september worden.
Laat staan je vrouw, elke avond een klein groot kind die alleen maar met zijn autootje bezig is.......
En dat terwijl een paar goede loopschoenen al genoeg is om op werk te komen.....![]()
Misschien door de te kleine koffer vd F type ?................
Dus Porsche it will be
stiekem ook nog wel eens gekeken naar een Jaguar F-type .. knappe bak , een auto die een enorme emotie uitroept maar iets weerhoudt mij![]()
Dat is een probleem dat ik niet heb … drink zelf geen bier , in mijn familie wordt er geen bier gedronken en mijn schoonvader brengt zijn eigen bier meeGa es rap een bak bier halen … je weet maar nooit hè
Heeft zeker de voorkeur maar ze zijn zeldzaam hoor. En naar herverkoop , zeker op korte termijn , scoort een automaat nog altijd beter.Ik kan maar 1 ding zegge
Koop een handbak …
Als je iets anders koopt .
Zeker bij een Porsche