BMW M2

leon-cupra

Forumguru
@brepus13 911 … blijft een prachtige bak maar eerlijk gezegd neig ik nog altijd meer naar de Cayman. Denk dat de Cayman ook beter bij mij past.

Denk niet dat we er gaan uit geraken qua opleg. De Cayman staat redelijk duur geprijsd. Wel bomvolle wagen met alle opties maar zou een half mirakel moeten zijn dat we eruit geraken. Ofwel dat de handelaar ook al een beetje spijt heeft van het volledig rood interieur en er snel vanaf wilt … zullen zien. Morgen een antwoord. Moest het morgen bespreken met zijn zakenpartner
Maja niet geschoten is altijd mis zeker :pardon:

Niet iedereen is hier gek van maja voor mezelf :dankje::tegek::yeehaa:
47D3DD14-0865-4325-B2B3-DE3176023BEC.jpeg

@MarcoO2 :deuk::deuk:
Ach .. in principe is het juist maar om een te zien wat de interesse is in de M2 en zomaar gaat de M2 toch niet weg. Moet er mijn prijs voor krijgen anders wachten we gewoon af … en dan kan het snel september zijn ;)

leon-cupra

Forumguru
Wel fijn om te horen dat ik “bijzonder” ben (van de handelaar die maar blijft aandringen) :deuk::deuk::deuk:

BF43BEA7-BAF9-408D-B0E8-B0845A7892B3.jpeg
dan maar eens een beetje kortaf beginnen reageren

DC48B183-628C-4D13-BFBD-002D2CC2BB46.jpeg

leon-cupra

Forumguru
Zijn Nederlands was nog heel goed voor van Charleroi te zijn
;)

Maar Charleroi .. dat was ook al zo van “pffff” :nono:

Tuner111

Forumguru
nooit niet gekeken naar een Alpine A110 ? kan wel kampen met een cayman naar mijn mening en is wel vrij uniek...

leon-cupra

Forumguru
:maakmegek::maakmegek:
Da’s één van die gasten, die overal kaartjes tussen de ramen van auto’s stoppen, met de tekst: “ ik koop uw auto…”:maakmegek:
Ambetantste is dat die blijft aandringen. Blijft maar berichtjes sturen. Empatisch is hem wel maar begrijpen wanneer zijn plannetje niet lukt , dat niet.
Kan je op tweedehands personen blokkeren :pieker:

leon-cupra

Forumguru
nooit niet gekeken naar een Alpine A110 ? kan wel kampen met een cayman naar mijn mening en is wel vrij uniek...
Portemonnaie is niet zo dik als de jouwe :pardon:
Neen, wel al eens naar gekeken. Maar redelijk dure bakjes. Zullen ook wel goed hun waarde behouden maar als je dan een Porsche ernaast zet … tja dat blijft toch een jongesdroom hé. Dus om die reden eigenlijk nooit intensief gezocht naar een Alpine. Merk op zich zegt mij ook niet veel. Is niet van “waawwww , daar droom ik nu van” ondanks dat het wss een super rijderswagen is.

Dus Porsche it will be ;)

stiekem ook nog wel eens gekeken naar een Jaguar F-type .. knappe bak , een auto die een enorme emotie uitroept maar iets weerhoudt mij :arghh:

leon-cupra

Forumguru
Ik hoop het wel !
Want wij worden al gek van je en dan moet het nog september worden.
Laat staan je vrouw, elke avond een klein groot kind die alleen maar met zijn autootje bezig is.......
En dat terwijl een paar goede loopschoenen al genoeg is om op werk te komen.....:koffie:
Als je gek van mij wordt, negeer het topic en zeker mij dan … heeft jouw psycholoog dit nog nooit aangegeven ??? :pieker:

vrouw heeft niet liever .. dan worden haar plannen ook gerealiseerd :deuk::deuk:

larsy

Forumguru
Ik kan maar 1 ding zegge
Koop een handbak …
Als je iets anders koopt .
Zeker bij een Porsche

leon-cupra

Forumguru
Ga es rap een bak bier halen … je weet maar nooit hè
Dat is een probleem dat ik niet heb … drink zelf geen bier , in mijn familie wordt er geen bier gedronken en mijn schoonvader brengt zijn eigen bier mee :pardon:

als het iets is, is het al voldoende. Koffer van de MX5 was ook twee keer niets. Daar kon ook geen bak bier in. Heb die ruimte niet nodig en dan ook nog .. probeer dergelijke parkings te mijden … al die vrouwen met hun karren die naar niets kijken en niet deftig uit een parkeerplaats kunnen rijden. Onze Superb staat al vol met parkeerschade van aan warenhuizen.

larsy

Forumguru
Ja op korte termijn dan.

zie nu het verschil
bmw 850i met handbak
Porsche 928gts met handbak
Enzzz
Ja zeldzaam is het zeker ,
maar dat heeft zijn prijs “later”
het is ook niet zo saai :-) .
ik zou het wel weten als ik nu mijn Audi nog eens moest kopen.

Bovenaan Onderaan