BMW M2

leon-cupra

Forumguru
Op 500m van ons deur is ook een frituur. Hebben machtige hamburgers met nog echt vlees en heerlijke broodjes. Wel verdomd duur.

Zondag nog frietjes gaan eten. Kids wilden McDonald’s. Eigenlijk enkel alleen om eens een mcflury te kunnen eten. Compromis kunnen maken om echte frietjes te gaan eten en daarna door te rijden naar de McDonald’s. Daar aan de drive in ligt een verschrikkelijke drempel. Reed er stapvoets over en de Superb ging door zijn veren met een stevige “boenk”. Superzachte vering …

maar frietjes waren veeeel beter in het frituur dan thuis opeten. Schoonvader wilt ook nooit thuis zijn frieten opeten. In het frituur opeten of geen frieten is zijn standpunt … 1 keer heeft hij gelijk :jaja:

dirkie996

Forumguru
@larsy , dat worden dure kroketjes. Om nog maar te zwijgen over opnieuw af te leggen testen. Rijbewijs, psychologische…en dan nog ‘n verder rijverbod.

philippe bakker

Forumguru
Op 500m van ons deur is ook een frituur. Hebben machtige hamburgers met nog echt vlees en heerlijke broodjes. Wel verdomd duur.

Zondag nog frietjes gaan eten. Kids wilden McDonald’s. Eigenlijk enkel alleen om eens een mcflury te kunnen eten. Compromis kunnen maken om echte frietjes te gaan eten en daarna door te rijden naar de McDonald’s. Daar aan de drive in ligt een verschrikkelijke drempel. Reed er stapvoets over en de Superb ging door zijn veren met een stevige “boenk”. Superzachte vering …

maar frietjes waren veeeel beter in het frituur dan thuis opeten. Schoonvader wilt ook nooit thuis zijn frieten opeten. In het frituur opeten of geen frieten is zijn standpunt … 1 keer heeft hij gelijk :jaja:
Als je kiest voor geen zout op de frieten worden ze niet wak. Tis het zout dat het wak maakt. Ik haat frieten opeten in het frituur. Dan moet ik deftig eten

JeSko

Forumguru
Daar aan de drive in ligt een verschrikkelijke drempel. Reed er stapvoets over en de Superb ging door zijn veren met een stevige “boenk”. Superzachte vering …

Daarom doe ik nooit drive in, ik parkeer hem wel voor de deur en eet het daar op in het "restaurant" zelf, steeds met zicht op men auto :D

larsy

Forumguru
Ja ik gok op .. enkel nog ~750€
En dat ist.
2weken verbod heb ik al gehad . :tegek:

denk eerder aan mensen die hun rijbewijs “pas” hebben die ze sneller opnieuw moeten gaan halen .
Alé da hoop ik

philippe bakker

Forumguru
Ik had zelfs nog mindere cijfers dan jij. Ik had ook al eens 2 weken ingeleverd. En dan geflitst 134 reeds gecorrigeerd waar 70 mocht en jij veel sneller. En ik kon alles opnieuw doen. ( en ik was overal Vd eerste keer door theorie 48/50 ) de rechter zei me: de volgende keer pakken we het 2 jaar af ! Das wel een game changer. Bij mij is het echt gedaan met alles en iedereen voorbij vliegen

Tees

Donateur
Interessant dat dat in België zo werkt! InNL wordt een rijbewijs maar héél zelden verbeurd verklaard. Invorderen gebeurt geregeld, en dan soms ook een (stevige) rijontzegging, maar dat je helemaal vanaf 0 moet beginnen niet.

Overigens vind ik bij zeer herhaaldelijke zware overtredingen (waar ik 160+ op een 70 weg overigens ook onder schuif) een volledig verlies van rijbewijs zonder de kans om t terug te krijgen (of pas over 5 jaar of zo) ook geen gek idee. Het is tenslotte een voorrecht om te mogen rijden, geen recht, en bij aantoonbare minachting van de regels, kan dat voorrecht dus best ontnomen worden wat mij betreft.

JeSko

Forumguru
@larsy

Dat is de regel ja, echter kan een rechter bij een echt zware overtreding ook besluiten meteen streng op te treden, en als de flikken 160 rijden en jij rijd weg gaat die rechter u keihard aanpakken. Ik zou zowiezo zelf gaan en spijt betuigen, dat word altijd gewaardeerd. Mijn broer werd destijds als jong bestuurder geflitst aan 95 waar je 50 mocht, moest voorkomen en stuurt zijn advocaat alleen, die rechter tilde er zwaar aan dat hij zelf geen moeite nam om zijn acties te komen verantwoorden, dat was toen ook met een dikke straf als gevolg.

Tees

Donateur
Ik zou ook maar vrij nemen en erheen gaan. De gemiddelde rechter kan t niet waarderen als je niet op komt dagen. Als je wel komt en je een beetje schappelijk gedraagt, dan kan dat best schelen.

Bovenaan Onderaan