Turtle's Skoda Kodiaq White no chrome

Jpturtle

Forumguru
Zag vanmiddag een Fabia die er zeker ook naast zou mogen. Dan zoeken we nog een Citigo, Octavia, Karoq en een Kamiq Hahaha.... Ik moet even kijken hoe e.e.a. loopt anders rij ik even langs de "Meet"
 

Jpturtle

Forumguru
Thanx

Nope, dat is het zeker niet volgens mijn vrouw en kinderen:deuk::deuk:
Ik heb echt overal drie keer over nagedacht, heeft de lange levertijd toch nog een pluspunt:sterretjes:
Zelfs de kentekenplaathouder heb ik niet zomaar gekozen.
Heb nog een helemaal zwarte liggen als extra.

De matten binnenin hebben witte stiksels om buiten naar binnen te brengen.
De carbonlook spoilers brengen binnen juist naar buiten.

De wrap van het dak is drie weken voor levering nog gewijzigd.

En voor de spacers heb ik het hele internet uitgelezen opzoek naar voorbeelden.

En als ik het nu over moest doen, bestel ik precies dezelfde :dankje:
 

JeSko

Forumguru
Er zitten hier zat mooie auto's hoor dus er is wel wat gezonde concurrentie, niet iedereen post echter zo frequent als jullie en smaken verschillen wel eens offcourse, de Rode Baron van Tuner111 , de Porsche van brepus13 , de Sup280 van Boomboom280 , de Audi van s-line , de RAM van CDK , de CC VR6 van Kanerr , de rode manuele RS van Speedhunter zijn o.a. enkele juweeltjes hier, en ik vergeet er nog vele anderen.
 

Jpturtle

Forumguru
Smaak is alles.
Ik ben het wel met @Fmoon eens :deuk:

Ieder zijn ding. Voor mij is praktisch gebruiksgemak ook erg belangrijk met 4 Kids tussen 12 en 16. En zeg net nog tegen mijn vrouw dat de Beer laag genoeg is, gewoon doorrijden bij verkeersdrempels etc.
Mijn eerste Beer heb ik besteld vanuit de folder. Puur praktisch. Deze zit heel wat meer emotie in:D
 
Alsnog een keer naast elkaar zou leuk zijn. Zeker omdat de mijne wel een superb is maar totaal niet praktisch! Zeker als hij straks omlaag is denk ik dat het eerder een raceauto is dan een familiebak! Kan ze beide wel waarderen! :) In ieder geval wel de juiste smaak qua kleur! ;)
 
Bovenaan Onderaan