Mijn Octavia vRS en wat daarna kwam: een BMW 430i Grand Coupe.

Fmoon

Forumguru
Ik heb het ook ertussen gedaan. Wellicht tussen de oren maar de gasrespone lijkt serieus net even wat anders.
 

BramVRS

Forumguru
Gister avond mijn middendemper er tussenuit gehaald. Er komt nu tenminste wat geluid uit de auto. Toch wanneer je rustig rijdt merk je het eigenlijk niet. Vanmorgen met een koude start was het wel even genieten :).

Vanmiddag even de snelweg testen of dat nog verschil gaat maken. Moet zeggen een leuke mod voor weinig geld.
 

BramVRS

Forumguru
Zaterdag een keer op de Nordschleife gereden. Was een mooie ervaring, zeker om de RS een keer echt goed te testen. Alles om het circuit heen draait om auto's en racen, heel mooi om een keer heen te gaan.
full
 

BramVRS

Forumguru
Bij deze wil ik mededelen dat ik mijn Octavia heb verkocht. Ik ga overstappen naar een BMW 430i Grand Coupe. Ben heel erg benieuwd of ik de ruimte ga missen maar daar komen we vanzelf achter :). Er komen een aantal zaken in de bazaar als de nieuwe winterset, kofferbak beschermmat en nog wat klein spul.

Een foto zal ik z.s.m. plaatsen.
 

Fmoon

Forumguru
Mijne gaat ook weg, komt een nieuwe RS . Twijfel alleen hard of ik hem in zal ruilen of particulier zal verkopen. Wat heeft u gedaan?
 

BramVRS

Forumguru
Mijne gaat ook weg, komt een nieuwe RS . Twijfel alleen hard of ik hem in zal ruilen of particulier zal verkopen. Wat heeft u gedaan?
Ik heb hem ingeruild. Viel me niet tegen uiteindelijk maar je weet nooit hoeveel korting o.i.d. je anders zou krijgen. Totaal plaatje was goed dat is het belangrijkst.
 

Fmoon

Forumguru
Ja precies, ik heb nu ook wel een aardig voorstel liggen, je hebt in ieder geval geen achteraf gezeur.
 
Bovenaan Onderaan