Mijn Octavia vRS en wat daarna kwam: een BMW 430i Grand Coupe.

Topic in 'Mijn auto' gestart door BramVRS, 09-08-2019.

1. Kanerr

Kanerr Forumguru

Spannend hoor ;) Hoeveel pk/nm komt er uit rollen na een stage 1?

2. BramVRS

BramVRS Forumguru

Ze verwachten dan uit te komen rond de 320pk. Lijkt me ruim voldoende op de achterwielen :)

leon-cupra en Kanerr vinden dit leuk.
  3. leon-cupra

leon-cupra Forumguru

Je gaat merken dat je dat nog heel goed weg krijgt op de achterwielen.
    Uitgezonderd bij slecht weer :pardon:

4. sitechris

sitechris Forumguru Donateur

Wellicht een suggestie om nog een keer iets met je uitlaat te doen als je wat meer geluid wilt. Al past dat niet meteen bij het type auto.

5. BramVRS

BramVRS Forumguru

Er zit een soort van klep in de uitlaat die open gaat in de sport stand en dat klinkt best lekker. Heel eerlijk vind ik het niet een auto om met veel herrie in rond te rijden :).

6. BramVRS

BramVRS Forumguru

Het is 311,1PK geworden. Afgestemd op een mooi koppelverloop. Perfecte service weer en de auto rijdt zo veel fijner nu.

Kanerr, ertromp en MaxN vinden dit leuk.
  7. sitechris

Netjes! Mooie waarde. Hoeveel nm?

8. BramVRS

BramVRS Forumguru

Nu 493Nm. Je ziet hem staan op de Facebook pagina van VAG Techniek. https://www.facebook.com/vagtechniek

Inmiddels toch wat mods gevonden die ik aan het overwegen ben. M Performance diffusor en front lip.

Kanerr vindt dit leuk.
  9. sitechris

Ja die M Performance spullen zijn best fraai.

10. leon-cupra

leon-cupra Forumguru

Heb je foto’s van het interieur? Dat cognac leder is zo knap é. Voor mijn volgende wagen is die kleur prioritair :jaja:

11. JeSko

JeSko Forumguru

Ja man @leon-cupra ,dat Cognac Interieur is prachtig! Maar telkens ik een dikke BMW laat zien aan mijn vrouw met dat interieur zegt die; bah mottige kleur interieur!:D

leon-cupra vindt dit leuk.
  12. leon-cupra

leon-cupra Forumguru

@JeSko aan de top staat bij mij een Bordeaux-rood interieur. Vind dat zo knap. Op tweede plaats dat cognac (iets toegankelijker voor velen). Beige/crème is wel zeer mooi maar heel snel vuil.

Dat cognac vind je tweedehands niet zo heel veel. Meeste is uiteraard gewoon zwart maja is maar zwart é

Kanerr en JeSko vinden dit leuk.

Deel deze pagina