Mercedes-Benz C180 cabrio

Status
Niet open voor verdere reacties.

leon-cupra

Forumguru
@Kanerr het gaat mij ook om al die kleine krasjes .... kom daar ambetant van. Op een witte zie je deze quasi niet tenzij uiteraard een zeer diepe kras.
 

Tuner111

Forumguru
een rs3 is wel een pak goedkoper om in te schijven dan een m2 ze :) heb al een paar keer de berekening gemaakt...

En de sound van een lekkere 5cil kan je toch niet overtreffen met een 6pitter hoor :D

Maar goed we gaan over dit niet overeen komen :D en smaken verchillen :D

ik ben ook een bmw man.. zal altijd liever in de vag of mercedes kant gaan kijken als het duits moet zijn.

zelf ook als eens gekeken naar een 718 cayman.. valt goed mee van prijs en ook voor op de baan te brengen...

in ieder geval veel plezier met de m2 als hij er komt :)
 

leon-cupra

Forumguru
@Tuner111 , heb gisteren de vergelijking gemaakt , M2 en RS3 is quasi tot op den euro gelijk. Een competition is veel duurder omdat die met een uitstoot van boven de 200 zit.
Een M2 van 2017 is iets rond de 3000 in totaal, de RS3 ook. Een comp. is 5000€ in totaal :banghead:

Jaren ook enkel VAG gekocht omdat we zo “opgevoed” waren. Tegenwoordig koop ik wat ik krijg zie of wil. En dan maakt mij het merk geen hol uit. Kijk ook tegenwoordig wel meer naar “waardevaste” wagens. Probeer het financieel haalbaar en “verantwoord” te houden want met mijn koopziekte ... :deuk:
 

leon-cupra

Forumguru
Alpinweiss op een bmw is altijd goed!:thumbsup:
Maakt hem ook nog eens visueel breder. Love it :jaja:


Maja eerst benz zelf verkopen. Met overname zal het niet lukken of het gaat mij een rib uit mijn lijf kosten. Heb mezelf een doel gesteld (Max 10-11k opleggen) en nu is het het “spel” om die doelstelling te behalen. Scherp doel maar met geduld haalbaar. Voorspel is altijd leuk .. de beloning in dit geval nog meer :jaja:
 

leon-cupra

Forumguru
Ge moet appelen met appelen vergelijken. Verschil in leeftijd is verschil in biv. Voorbeeld gesimuleerd van een wagen eerste inschrijving 08/2017 en terug inschrijving op 18/1/21 ... BMW is goedkoper :tongue::tongue:

de Audi
DEBFA69E-C353-43A0-86D6-CCEBAC80890D.png

De BMW
D8EB4762-FB50-4BC2-8A1C-8959C2DB1BF8.png
 

leon-cupra

Forumguru
Voor als ik 70 ben :D

Hoeveel M2’s zou je daar van kunnen kopen :pieker:

afspraak gemaakt voor de voorruit van de benz te herstellen. Steentje erin en door de koude gescheurd. Komt een omnium eens van pas :jaja:

Ook eens zien of ik zaterdag mijn madam mee krijg naar een M2-verkoper. Staat hier in de buurt. Alpeinweiss, niet te veel kms, 3j oud, mooi in de opties ... juist weer het overnameverhaal é ... maja niet geschoten is altijd mis :pardon:
 

leon-cupra

Forumguru
Gisteren naar een tweede exemplaar weesten gaan zien. Mooi exemplaar. Goed onderhouden. Aanvaardbaar voorstel gekregen voor de overname. Ook het aanbod om de M2 er nog een bepaalde periode er te laten staan en nog de tijd krijgen om de benz zelf nog te kunnen verkopen. Wat je er meer voor krijgt is natuurlijk mooi meegenomen. Alleen dan dat wachten hé ... :pardon:
zou juist de wagen nog even willen laten controleren door een derde partij en bij positief verdict zullen we er 9/10 wel uit geraken :nailbiting:
 

EdK

Forumguru
En daarna komt het grootste obstakel !!!
Of een M2 en een scheiding
Of getrouwd blijven en geen M2....:deuk::deuk:

:shutup::shutup::shutup:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

leon-cupra

Forumguru
Gelukkig heb ik het probleem niet van scheiden ... niet getrouwd :tongue::tongue::tongue:

Partner heeft er zich al lang bij neergelegd. Wel beke slecht gezind, schoonmoeder keek gisteren maar ook zeer vies naar mij, zal het nog efkes mogen horen maar uiteindelijk “gunt” ze het mij wel.
 

larsy

Forumguru
Net eens gekeken zo een benz is wel nog duur pfffuuuu (niet gedacht) .
Dit kan me toch niet bekoren voor die prijs ..!.

dan kun je beter 100% voor de volgende “M2” gaan
Hoelang ga je wachten en zelf verkopen ?
Als de dealer een goed voorstel doet zou ik niet te lang wachten .
 

leon-cupra

Forumguru
@brepus13 er is nog niets getekend hoor ;)
Volgend project zal afhankelijk zijn van de taksen. Nu is het ook al 2.700€ ... geld waar je niets aan hebt :banghead:
Een wagen die ik nu wel zie zitten is de nieuwe Z4, alleen nu te duur en te weinig aanbod .. duurder dan een M2 maar uiteraard wel jonger. Vind dat design van de Z4 zeer knap. My cup of tea :jaja:

@larsy , ik vraag 32.000€ voor mijn C180, 2017 en amper 21.500km. Wetende dat die nieuw dik +50.000€ gekost heeft. Afwerking is ook wel op zeer hoog niveau en rijdt zoals een luxe-car. Dan vind ik dat niet overdreven duur. Staan er wel wat jongere C cabrio’s voor 37.000 en meer. Dat zou ik er persoonlijk ook niet voor geven.
Volgende M2 zal ook geen 6cilinder zijn.
Dus weer een domper op de feestvreugde. Daarmee wil ik er nu 1. Als liefhebber moet je toch eens een 6cilinder gehad hebben.

Voorstel van de verkoper was : deal sluiten en voorschotje betalen waardoor de M2 van mij werd, de M2 daar nog een maand laten staan en in die maand de benz nog proberen te verkopen. Is de benz niet verkocht, neemt hij de benz over tegen het afgesproken bedrag. Mijn madam kon haar daar ook wel in vinden.
 
Laatst bewerkt:

Kanerr

Forumguru
6 cilinder gehad hebben is wel een pre ja. Gisteren met mijn 'nieuwe' bolide gestuurd en ja, een v6 is wel echt tof!

Benieuwd naar deze M2! Heb je plaatjes?
 

brepus13

Forumguru
Hier past de omschrijving “bruut” wel... erg mooie auto!

er is wel een maar.... dat vaste dak he. Ik gok toch op de boxster als opvolger. 6 cilinders én cabrio ;)
 

leon-cupra

Forumguru
@brepus13 heeft een schuifdak. is toch al iets. ;)
Zoals eerder gezegd , taksen gaan te duur worden in BE voor een 6cilinder. Is nu al ongeveer 2700€, verwacht dat dit binnen een paar jaar gemakkelijk boven de 4-5.000€ zal zijn. Heb ik er niet voor over.
Wagen die echt wel een potentiële opvolger is , is de nieuwe Z4. De 2.0 met 197pk is vlot genoeg en betaalbaar in taksen. Mijn madam werd gisteren gek wanneer ik zo terloops eens de opvolger vermelde :deuk: valiezen stonden bijna klaar :deuk:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan