Freeze-o`s Fabia Monte Carlo

Freeze-o

Senior Member
Update:

De eerste en 2e bestelling is binnen ;) en het volgende is ook geplaatst:
Fabia III Combi - original Skoda Auto,a.s. rear trunk floor mat made from heavy duty rubber
Fabia III - genuine Skoda Integrated funnel in the lid of the windscreen washer tank
Fabia III - under the front seat storage box, original Skoda - RIGHT
Fabia III - under the front seat storage box, original Skoda - LEFT
Fabia III - hood power damper set KI-R

4x H7 5000k LED (dim en groot licht)
2x H9 5000k LED (mistlampen)

Om het voorste Logo te vervangen is 2 graden echt te koud. Dit zal toch even moeten wachten :(

De mistlampjes zijn een groot success. Bestuurderslamp vervangen, bijrijder origineel.

20210102_161942.jpg

En voor de dempers echt met 2 man aan gang, als je kap op de lak valt heb je een kras en een deuk als tegenzit
En goed merken met stift hoe het nu zit, scheelt je namelijk weer afstellen als de demperplaten er tussen zitten..

Door corona ben ik eigenwijs geweest en heb ik dit klusje toch alleen gedaan :eek:. Een gewaarschuurd man teld voor 2 ;) Alles helmaal klaar gelegt binnen handbereik, met 1 hand vast blijven houden en de andere hand gebruiken om los en vast te maken. ging prima!

IMG-20210102-WA0002.jpg

de volgende bestelling alweer de deur uit:

Fabia III Combi - rear bumper protective panel from Martinek Auto - GLOSSY BLACK
Fabia III - genuine Skoda Integrated funnel in the lid of the windscreen washer tank
Fabia III - Additional interior CHILD MIRROR - original Skoda Auto,a.s. product - GREY
Fabia III Combi - original Skoda mud flaps - REAR
Fabia III - original Skoda mud flaps - FRONT
Afneembare Trekhaak ?!?!?!? op een monte carlo??? ja! later meer ;)
 

Alpha

Donateur
Hahahha die introductie !

Welkom! Mooie Fabia heb je! Heb ook altijd veel plezier gehad in mijn Fabia!

Ik wens je vele veilige kilometers toe!

p.s. vette mods dusver!
 

Jeet23

Lid
Zo'n monte carlo oogt wel heel mooi! Knappe wagen en een mooi wagenpark bezit je! Ben je nog iets van plan kwa verlagen? Veel veilige kilometers gewenst.
 

Freeze-o

Senior Member
De Retrofits druppelen langzaam binnen... achteruitrij camera is er ondertussen, ik wacht nog op de aansluitingen van de sproeier.

Maar nu! kwam ik een bijrijderstoel met hoogteverstelling tegen ;) Aangezien ik 204cm lang ben is dat wel heel erg fijn (ik pas nu niet in de bijrijderstoel)
1cfebdaf-7b88-4c3d-8e26-117b3433698a.jpg

v/d week maar even omsleutelen!
 

Freeze-o

Senior Member
De 5000 en 90 waren super :)

1992 audi 80 2.3 was mijn eerste wagen en daarna altijd trouw gebleven tot de issues met de 2.0 TFSI...
(2005 A4 2.5tdi -> 2008 A5 3.0tdi coupe -> Tesla modelS en de 2e wagen 2004 A6 2.0 -> 2008 a6 2.0 TFSI -> 2008 S5 4.2FSI coupe -> 2018 Fabia)

En deze week heb ik een 2008 A6 allroad 4.2FSI gekocht met een defecte motor. Zelfde motor als in de S5 en daar heb ik er nog twee van ;) Nieuw projectje dus! Ik heb er al zin in.
 

VAG-man

Forumguru
Ken je de 5000 dan? In Nederland zéér zeldzaam. Er schijnen er maar 3 te zijn.
De 90 TD maar 2.
 

Freeze-o

Senior Member
de 90 is nooit in nederland verkocht maar wel geimporteerd. het is een luxe 80 :) in diesel zie je ze niet zo vaak.
de 5000 turbo is een droomauto. zelfde 2.2T als in de Ur. ik vind de grote sedans als de 5000 of Audi 200 niet zo heel erg mooi :eek: ik hoop dat je de 5000 nog hebt ;)
 

VAG-man

Forumguru
Nee helaas moeten verkopen voor véél te weinig met origineel 165k aan kilometers.
Stond bij mij en vorige 2 eigenaren altijd warm gestald. De nieuwe eigenaar heeft hem 2 jaar in weer en wind laten staan zonder er in te rijden.:sterretjes:. Een echte liefhebber dus.:mad:
 

Freeze-o

Senior Member
@EdK ... ik snap dat je je camera retrofit op de plank laat liggen.... Vanavond "even" de kabels door de achterklep getrokken... :facepalm:
Pijnlijk klusje.
Ik verwacht de sproeierleiding elk moment uit polen te ontvangen en dan kan ik die aan de andere kant erdoorheen trekken :eek:.

Tevens heb ik nog even snel een regensensor besteld (5Q0955547B).
De postbode zal wel helemaal gek van ons worden... ik verwacht nu 9 pakjes....
 

De Stip

Forumguru
Mooie wagen @Freeze-o en leuk om er weer een liefhebber erbij te hebben op ons forum. Ik zag dat je de motorkap dempers ook gemonteerd had. Waar heb jij ze aangeschaft? Ik heb hier ook een setje liggen voor mijn Karoq en die wil ik komende week gaan monteren.
 

Freeze-o

Senior Member
Besteld bij Superskoda. Paste perfect. Was een klusje van 10 minuten. Als je het scharnier en motorkap bij elkaar blijft knijpen dan is het alleen goed te doen. Veel plezier :)
 

De Stip

Forumguru
Tnx @Freeze-o , die van mij komen ook van Superskoda. Ik twijfel nog of ik die aluminium plaatjes eerst nog even zwart ga spuiten. Zodra het buiten droog is, lijkt het me een leuk klusje om even aan te maken.

Heb jij die originele motorkap standaard / haak of hoe je die ook noemt, laten zitten? Je gebruikt hem nu je die dempers gemonteerd hebt immers toch niet meer.
 
Bovenaan Onderaan