Freeze-o`s Fabia Monte Carlo

Freeze-o

Senior Member
Al die post! ik kan het bijna niet bijhouden ;)

Naast de fabia ben ik samen met een vriend een Audi a6 Allroad 4.2FSI uit 2007 aan het opknappen.
Er is iets in de inlaat gekomen en nu is er een zuiger en kop kapot.
Current state:
20210130_194315.jpg

Nu kwam ik dus bij de VW dealer die inmiddels een hele dikke duit aan ons heeft verdient. Ook zijn ze enorm behulpzaam en hebben mij de laatste bestelling extra korting gegeven...
Direct heb ik eens geinformeerd wat die korting betekende voor een paar nieuwe achterlichten voor de skoda....

TADA:

20210204_201017.jpg
 

Freeze-o

Senior Member
Ik woon zelf in Noord holland en hier zijn alle dealers in de provincie "broekhuis" geworden.
De eerste nieuwe policy die is doorgevoerd is dat je enkel in Alkmaar onderelen kan bestellen.
Owja, die moeten bij bestelling worden afgerekend. Dit houd dus in dat je naar Alkmaar kan rijden (50 minuten) om af te rekenen, naar huis te rijden om een paar dagen later in alkmaar te kunnen afhalen. :angry:
Je betaald een absoluut premium en mag nog 1.6 uur in de auto zitten om bij gods gratie je auto te kunnen repareren.
In friesland zit "van den brug" (drachten, surhuisterveen) en die zijn ze een stuk beter! (gratis tip)
Ik zit trouwens te denken om die achterlichtenwissel aan te gaan bieden aan forum members voor 400 all-in.
Zou daar intresse in zijn?
 

Freeze-o

Senior Member
Oh wat was dat een lekker zonnetje zondag :) Eindelijk weer om wat lijm warm te föhnen en de logos te verwijderen / vervangen.
Ook gelijk de beschermstrip op de achterbumper geplakt.

20210221_173456.jpg 20210221_165145.jpg

Zondag meteen Superskoda gemailed, de achter logo`s zijn nog niet gemaakt. Dit gaat nog wel een tijd duren :(
 

cerobi28

Nieuw lid
Zo nu en dan druppelen er pakjes binnen.... :) Led lampen (5000k) waren nu aan de beurt!.......
Hi Freeze-o

Ik zit al een tijdje rond te kijken om Leds in te bouwen in mijn F3. Nou zie ik foto’s van jou gemonteerde Leds. Het is nu een tijdje terug dat je ze hebt gemonteerd (gezien de datum) en ik weet ook niet of je nog je mooie F3 in bezit hebt. Maar, raad je de Leds aan? Hoe is het lichtbeeld bijvoorbeeld?
 
Bovenaan Onderaan