Freeze-o`s Fabia Monte Carlo

Topic in 'Mijn auto' gestart door Freeze-o, 17-12-2020.

1. Freeze-o

Freeze-o Senior Member

Al die post! ik kan het bijna niet bijhouden ;)

Naast de fabia ben ik samen met een vriend een Audi a6 Allroad 4.2FSI uit 2007 aan het opknappen.
    Er is iets in de inlaat gekomen en nu is er een zuiger en kop kapot.
    Current state:
    20210130_194315.jpg

Nu kwam ik dus bij de VW dealer die inmiddels een hele dikke duit aan ons heeft verdient. Ook zijn ze enorm behulpzaam en hebben mij de laatste bestelling extra korting gegeven...
    Direct heb ik eens geinformeerd wat die korting betekende voor een paar nieuwe achterlichten voor de skoda....

TADA:

20210204_201017.jpg

Ruittie en Malinwa vinden dit leuk.

2. Kanerr

Kanerr Forumguru

Super dik!!

Freeze-o vindt dit leuk.
  3. Desperado

Desperado Forumguru Donateur

Mooi project! En goed te lezen dat er toch echt nog wel meewerkende dealers zijn.

4. Freeze-o

Freeze-o Senior Member

Ik woon zelf in Noord holland en hier zijn alle dealers in de provincie "broekhuis" geworden.
    De eerste nieuwe policy die is doorgevoerd is dat je enkel in Alkmaar onderelen kan bestellen.
    Owja, die moeten bij bestelling worden afgerekend. Dit houd dus in dat je naar Alkmaar kan rijden (50 minuten) om af te rekenen, naar huis te rijden om een paar dagen later in alkmaar te kunnen afhalen. :angry:
    Je betaald een absoluut premium en mag nog 1.6 uur in de auto zitten om bij gods gratie je auto te kunnen repareren.
    In friesland zit "van den brug" (drachten, surhuisterveen) en die zijn ze een stuk beter! (gratis tip)
    Ik zit trouwens te denken om die achterlichtenwissel aan te gaan bieden aan forum members voor 400 all-in.
    Zou daar intresse in zijn?

Ruittie vindt dit leuk.
  5. Freeze-o

Freeze-o Senior Member

Oh wat was dat een lekker zonnetje zondag :) Eindelijk weer om wat lijm warm te föhnen en de logos te verwijderen / vervangen.
    Ook gelijk de beschermstrip op de achterbumper geplakt.

20210221_173456.jpg 20210221_165145.jpg

Zondag meteen Superskoda gemailed, de achter logo`s zijn nog niet gemaakt. Dit gaat nog wel een tijd duren :(

Kanerr en jesse_s93 vinden dit leuk.

Deel deze pagina