Weer Typisch dat het er weer eentje uit de VAG groep is....
Tsja .....
Heb een ruime 20 jaar motor gereden en 2x een K75 van BMW gereden.
Daartussen zat een periode van zeker 3 jaar !
Eerste K75 had ik erg veel last van condensvorming in de teller unit.
Vele malen bij dealer geweest en uiteindelijk ook bij de importeur , en uiteindelijk vele malen een nieuwe unit er op gezet maar mocht niet baten.. ( dus eigenlijk een producteigenschap )
Afijn eerste K75 ging er uit en is voor een ruime 3 jaar een Honda ST1100 voor in plaats geweest en daar die werd gestolen weer terug naar een K75RT ( ook nieuw) maar ondanks de 3 jaar die ertussen hadden gezeten er verbeteringen waren geweest,, had ik toch weer condens problemen.....
Van de K75 overgestapt naar een R1100RT van BMW en daar heb ik nooit last gehad van het probleem van condens....
MAW is zeker geen VAG probleem, andere merken hebben er zeker ook problemen mee.
Gaat er alleen vaak om hoe de verkoper/ importeur / fabriek ermee omgaat !
En dan kan PON en VAG nog wel wat leren van andere merken !! die zeker ook niet zaligmakend zijn