Status
Niet open voor verdere reacties.

leon-cupra

Forumguru
8C00A30D-F434-4C6E-BECC-AE6D376C130E.jpeg Als 1 van mijn 2 wagens verkocht is, eens kijken om wat gek te doen. En dan is een setje van JR een grote kanshebber.
Zag op hun fb-pagina de nieuwe JR38 ... :nailbiting::nailbiting:
 

leon-cupra

Forumguru
Gaat zeker een vereiste worden, concave vanachter.
Maja als we dat gaan doen, zal de rest ook moeten volgen: een dropke, volledig blacked-out .... daarmee, eerst van die fiesta en corsa vanaf geraken. Dan is er budget over :D

Zou nu ook lukken maar dan gaat het teveel moeite kosten om de madam te overtuigen.
 

JeSko

Forumguru
@s-line

Neen niet gecontroleerd, heb ik bij de vorige eerlijk gezegd ook niet gedaan, heb al vaak velgen gekocht en op die gescheurde overlaatst na nooit problemen met gehad, ik twijfel er ook aan dat het gebruikelijk is om bij een bandenboer aan te komen met velgen die je, nog niet, gekocht hebt om te vragen of ze recht zijn. Wielen zien er overal goed uit, lijkt niks mis met te zijn op het oog..

Kleur is een origineel Japan Racing kleur, platinum brons, zoals onderstaande foto.

Screenshot_20201111-190252_Samsung Internet.jpg
 

JeSko

Forumguru
@leon-cupra

Ja dat denk ik ook maar je weet het nooit natuurlijk, factuur van de wielen zat er ook nog bij, aangekocht zoals de verkoper aangaf 3,5 weken geleden, de man leek mij eerlijk, deelde ook een oprechte passie voor auto's, en de plek waar de velgen gestald lagen was kraaknet en voorzien van echt automotive materiaal, en de manier waarop de velgen er lagen, netjes in de doos, helemaal gepoetst, gewoon als nieuw, wielbouten erbij in een aparte zak zodat ze de velgen niet raken... Zijn RS stond er kraaknet bij, het zijn geen garanties maar het zegt veel over een verkoper. De verkoper van de Borbets vorige week was minder net, en men ziet.. die Borbets waren gehavend en dit setje is gewoon kraaknet.
 

leon-cupra

Forumguru
Zonet even wat info opgezocht over JR Wheels (ook omdat ik er zelf geinteresseerd in ben). Is, ondanks dat de naam het doet vermoeden, een pools bedrijf die hun velgen oa in China, Filipijnen, ... laten produceren. Maken blijkbaar ook veel replica's van bekendere types van velgen. Daarmee dat 90% van hun gamma "waawww" is :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan