Status
Niet open voor verdere reacties.

Okki

Donateur
schroeven die dus te lang zijn duwen de plaat omhoog aan de zijkanten.

Ah...dat had ik niet zo begrepen.

Voorheen zaten platen hier vaak met 2 schroeven in het midden vast, tegenwoordig zie je steeds meer met 4 schroeven (of pompnagels)
 

JeSko

Forumguru
Auto netjes gewassen en nog eens de Carpro hydro lite ververst, deze zat er meer dan 3 maanden op en na 2-3 maand verdwijnt de werking, veel plezier van, vooral handig omdat de ruiten makkelijker wissen en ja, je moet niet zo hard kuisen telkens je de auto tussentijds wast, soms volstaat snel afspoelen zelfs. Pano dakje schittert als geen ander, mooie reflectie.

20201010_131213.jpg

20201010_125430_copy_1612x1209.jpg
 

JeSko

Forumguru
@VAG-man

Haha ja ik kan het niet laten, als ik zie dat hij wat vuil word moet ik hem kuisen, voordeel van zo'n witte is dat hij van ver best proper kan lijken, maar het echte vuil zie je dan pas van naderbij :D
 

Okki

Donateur
Wanneer mag ik mijn voiture eens afgeven voor een goede kuisbeurt? Helaas geen plek voor de deur en ook de spieren laten het niet meer toe.
 

JeSko

Forumguru
Eind van de nakende werkweek gaat mijn bandenboer de velgen omwisselen, de velgen die ik heb zijn ET 45, nu heb ik van de huidige geen ET waarde, ben dus eens wezen kijken maar op alle velgen staan de ET waarde enorm onduidelijk op, zelf maak ik er ET 42 van op de ene maar op de andere lijkt het weer meer 45? Maar op het internet kom ik ze enkel als ET 45 en ET30-35 tegen, wat maken jullie hiervan? Zou jammer zijn moesten deze velgen 42 zijn, dat zou betekenen dat de nieuwe velgen verder naar binnen komen met hun ET45 cijfer, en dat gaat niet mooi staan. De letters ET en dergelijke staan netjes aan de zijde dicht bij de band en zijn duidelijk leesbaar, de waardes zelf hebben ze zo ver naar het velghart gezet waardoor ze amper leesbaar zijn, deze zijn niet zo diep gedrukt.

20201011_125423_copy_2208x2944.jpg 20201011_125317_copy_2208x1656.jpg 20201011_125238_copy_2208x3114.jpg
 

EdK

Forumguru
Misschien is even de binnenkant van de velg ook schoonmaken ipv alleen maar de buitenkanten van je wagen/velgen ?
Maar nu kan ik er ook niets van maken, terwijl toen ik mijn zomer/winterbanden nog wisselde kon ik dit altijd goed aflezen....
 

JeSko

Forumguru
@EdK

Normaal doe ik dat maar deze keer door de fellere vervuiling niet aan begonnen, soms is onderaan wat vuil laten zitten beter tegen de nieuwe weersomstandigheden. Op de letters zelfs had ik trouwens al eens met de doek over gegaan, maar valt nog steeds weinig van te maken.
 

JeSko

Forumguru
Simpel @EdK ? De overburen vragen zich nu af waarom ik met men pens omhoog onder de Sup gekropen ben om te filmen, en er na een hoop gevloek weer onderuit ben gekropen:tegek:

Maar uiteindelijk ben ik het zo wel te weten gekomen haha.
 

JeSko

Forumguru
@s-line

Dat zou mijn bandencentrale 100% zeker gezien hebben en ook vermeld hebben. En anders is het mijn eigen schuld, ik heb het bij aankoop niet gecontroleerd omdat ze vanonder een Octavia kwamen, dus gemakshalve ervan uitgegaan dat het wel goed was.
 

HarrieSkoda

Forumguru
Mocht je het nou niet duidelijk kunnen zien; kauw even een kuwgommetje en ‘plak’ deze op de plek waar het zou moeten staan, en haal de kauwgom er weer voorzichtig vanaf, tada!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan