Status
Niet open voor verdere reacties.

Kanerr

Forumguru
Ja blijft mooi, maar wanneer komen de andere velgen er nou onder :D

Tja, 20inch... Het kan ook zonder aanlopen maar dat is veel rekenen en proberen. Niet iedereen heeft daar zin in:pieker:
 

JeSko

Forumguru
@Kanerr

Dat staat op de planning, hopelijk dit jaar nog, en dan deze velgen zelf Poedercoaten :)

Klopt, @CDK en nog enkele leden hebben met succes 20 inch onder hun S2 gekregen, en een S3 kan dacht ik zelfs nog meer aan. Maar 19 met Eibach verlaging op een Sup is imo de ideale balans tussen looks en comfort.
 

leon-cupra

Forumguru
Hou de Suberb maar vele jaren bij als je de dochter en vriendinnen van de ene discotheek naar de andere discotheek mag brengen :D

ps mag je niet meer rijden met de Superb?:pieker:
 

JeSko

Forumguru
Neen hoor ik reed, de vrouw was met de selfie camera naar achteren aan het filmen, vandaar de verwarring denk ik :D ik rijd eigenlijk altijd als het met het gezin is, vrouwtje rijd niet graag auto :arghh:
 

JeSko

Forumguru
@VAG-man

Haha ja hoor, dit is alvast niet mijn muziek maarja, per ongeluk ontdekt dat de klein er helemaal in op gaat, en dan speel je al eens wat af dat tegen je smaak indruist :maakmegek:
 

JeSko

Forumguru
20201002_130635_copy_1512x2016.jpg

Gevonden voor de deur, gezien het jaar en exacte bouwdatum komt het van de mijne, iemand een idee wat dit is en waar het op de auto gezeten heeft?
 

Canon-Eye

Forumguru
Geen suggestie, ik kom nooit in de wielkasten.
Vond alleen de vertaling opvallend vergeleken met de Duitse voorzetselrijtjes die ik zo'n 60 jaar geleden heb moeten stampen... :pardon:
 

Canon-Eye

Forumguru
En die ben je nog steeds niet vergeten?
Nee, dat zit er nog steeds behoorlijk goed in, inclusief alle naamvalsuitgangen. Maar heb dan ook bijna 45 jaar beroepshalve zeer regelmatig in het Duits (en Ook Engels) overlegd, vergaderd, trainingen gegeven etc.
Alleen Frans gaat wat moeizamer, want veel minder gebruikt in de praktijk. Hoewel dat in de supermarkt nog aardig gaat... :)
 

Canon-Eye

Forumguru
:D
Daar zit het probleem niet. Communiceren komt pas bij de kassa aan de orde... en natuurlijk in gewone winkels en marktkraampjes. Maar ik kan me redden (had een 6 voor Frans op het eindexamen - de rest was beter :jaja: ).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan