D
Deleted member 12686
Welke punten zijn achterhaald dan? Veiligheid is nooit achterhaald wat mij betreft.
Veiligheid is nooit achterhaald wat mij betreft.

Met veelssssste grote wagens......Jawel want we zijn met teveel![]()

ZOver ik heb meegemaakt met de formulieren die ik kreeg na een APK keuring met de zakelijke wagen was het dat van alle 4 de banden er de profieldiepte die gemeten was erin genoteerd stond..Voorbeeld: je hebt banden met nog maar tussen de 2 en 2,5 mm profiel, dat levert beslist risico's op, maar omdat volgens de wet een band meer dan 1,6 mm profiel moet hebben is het geen afkeur, maar wel een aantekening in het keuringsrapport.
garages willen nog wel eens iets afkeuren dat óf niet bij de keuring hoort (garage vertelt de klant dat niet repareren APK-afkeur is, en dan mag de auto direct niet meer rijden)
Zolang de scheur niet in het zichtsveld zit heb je geen afkeuring hiermee !ongelukkig gekozen) voorbeeld. Ik had bijvoorbeeld ook een kleine scheur in de rand van de voorruit kunnen nemen als voorbeeld
grapje

@JeSko Die blinkt wel netjes hoor!![]()

En niet thuis, dus mag wel weer buiten 
en als een band zo raakt is het meteen kansloos en goedkoop, 20 is wel dik onder een Audi, maar 19 is zeker voldoende en brengt geen problemen met zich mee. Bedankt man