Tuner's Skoda Octavia RS 245 Berline "Octavius Rsus 'Codename': Red Baron"

Witte76

Forumguru
upload_2020-9-10_11-4-37.png


Iemand hier ervaring met pasvorm van srs tec? Deze zijschorten zou ik willen omdat dan die vieze broebels onderaan de balken bedekt worden en de zijkant een veel cleanere look krijgt.
 

Rebel

Senior Member
Iemand hier ervaring met pasvorm van srs tec? Deze zijschorten zou ik willen omdat dan die vieze broebels onderaan de balken bedekt worden en de zijkant een veel cleanere look krijgt.

Deze staan ook op mijn verlanglijstje.
Kwaliteit en pasvorm is in orde volgens OSP in Hasselt (BE)
Zij verdeelden dit merk vroeger, maar zijn er mee gestopt na een dispuut over garantie met de fabrikant.
 

Timmer

Donateur
Compleet offtopic @Witte76 , maar ik zie op je screenshot 'treinbestuurder' staan. Ik neem aan dat jij ook een 'lange nummer' hebt dan? (En nee, niet met een of andere freudiaanse ondertoon)
 

Tuner111

Forumguru
Gisteren een dagje ring gedaan en een echt touristenrondje gedaan :D was naar mijn mening veel te druk om wat meer gas te geven.. is ook duidelijk aan de aantal ongevallen..


10710112-ca5523d91de5ad8cfa862743624f1f13


10683676-f942e4ec05630fd075b221f770de2e22
 

Timmer

Donateur
Nope, zit ik niet in. Ik heb ergens wel een fb account, die ik gebruik voor messenger, maar verder zo goed als niet. Stuur me anders even een pm, dan geef ik je men info door :)
 

JeSko

Forumguru
Bram en zijn Baron, a true love story :D knap! Dat rood maakt hem toch echt wel speciaal, en dat het geen Combi is natuurlijk.
 

JeSko

Forumguru
Jammer e maar de combi is gewoon te populair, praktische gezinsraket daar gaan de meeste voor, denk dat ik nog maar 2 keer een Berline zien rijden heb in BE, en dat waren de flikken, die hebben en Berlines en Combi's :D
 
Bovenaan Onderaan