Tuner's Skoda Octavia RS 245 Berline "Octavius Rsus 'Codename': Red Baron"

Tuner111

Forumguru
@JeSko...

over flikken gesproken...

Wel een jaar geleden ofzo ree ik naar mijn werk. Het was nog goed donker en er reed een vrouw voor me zonder haar lichten aan... Dus ik flikker even met mijn lichten om het haar even duidelijk te maken. Maar geen reactie..

Beetje later staan we aan een rood licht en ik flikker nog eens en doe teken vanuit mijn auto van doe uw lichten aan..

Geen reactie..

Ale ik zo goed we vertrekken en ik doe nog eens teken en tuter..

De vrouw gaat opzij staan en doet haar raam open.. ik ga naast haar staan en doe ook mijn raam open..

Vraagt ze, wel meneer de agent wat is er mis ?

Zegde van wel madammeke als je uw lichten eens aan steekt is het inorde :D

ikke door :D

je komt wat tegen in een octavia :D
 

JeSko

Forumguru
Whaha geweldig! Man man man:maakmegek::maakmegek:

Ne vriend van mijne nonkel reed in de tijd van de zilveren Bob sleutel campagne voorbij een politiecontrole, en ze laten hem door, verdomme zegt hem, ik wil zo ne sleutelhanger! Draait terug, weer niks, flikken houden hem niet tegen, gvdme zegtem, ik moet en zal zo ne sleutelhanger hebben! Draait weer terug, dieje flik steekt zene vlammende salami in de lucht, ja aan de kant! Yes zegt hij, nu blazen en dan eindelijk mijne zilveren sleutelhanger! Hij zijn raam naar beneden, ah dag meneer de polies, awel meneer zegt dieje flik, wa zijn we aant doen? Niks meneer de polies, wat aan het rondrijden, da mag toch? Jawel jawel zegt de flik, maar in België doen we dat met de gordel aan. 150 euro, en gene sleutelhanger!:banghead::banghead::banghead::maakmegek:
 

Tuner111

Forumguru
wat denken jullie ? gouden geminis onder de baron ? :D

121506657_10223645163787461_5563135672423025902_o.jpg


wegens wat schade moet ik ze laten herspuiten.. dus alle kleuren zijn nu mogelijk :D
 

JeSko

Forumguru
Ik zou voor witte velgen gaan onder de Rode Baron :jaja: klauwen zijn al rood dacht ik? Smoelt lekker en steekt af met het wit :)
 
Bovenaan Onderaan