Mwhite's superB sportline

ertromp

Forumguru
Altijd mooi als je de eigenbolide naast een identiek exemplaar zet en een foto maakt. En niet verkeerd zo de twee sportline’s :thumbsup:
 

mwhite

Forumguru
van de week de winterbanden er weer af....
ik zou afgelopen week naar Oostenrijk zijn gegaan maar hebben besloten niet te gaan.:nono:

dus zomerbanden er weer op.
omdat ik toch tijd had gelijk de velgen gepoetst en naven even gelakt.

ook heb ik naafdoppen voorzien van nieuwe stickers de aluminium gingen oxideren wat uiteindelijk ook doorslaat op de velgen.
Deze zijn van plastic, vond een witte achtergrond wel mooi staan bij de witte auto....
 

Bijlagen

  • 284E76F6-2B73-4600-81ED-8B9AF10D8E92.jpeg
    284E76F6-2B73-4600-81ED-8B9AF10D8E92.jpeg
    1,6 MB · Weergaven: 98

JeSko

Forumguru
Leuke upgrade @mwhite ! Bij mijn collega zijn nieuwe O4 style zitten de logo's nu standaard in de deur, lijkt erop dat Skoda ook bij Ali is wezen shoppen :D

Vraag me trouwens af of er zo geen gewoon witte LED's zijn, ik heb deze logo's ook rondom maar zou ook wel eens graag gewoon helder wit licht willen onder de deuren. Vind ik voorlopig nergens terug.
 

hendrik38

Forumguru
Mooie vega antraciet velgen :-) Die heb ik er ook onder. Vind het stiekem wel een heel schoonmaakwerkje omdat je de hele binnenkant ook mee moet nemen. Voordeel is wel weer dat je er goed bij kan en als je klaar bent shinen ze fantastisch!
 

mwhite

Forumguru
@hendrik38 vind het wel 1 van de mooiste oem wielen.
Voor mij de makkelijkste wielen om schoon te houden.
Had hiervoor altijd zilver maar die worden viezer nou ja zie je beter..
Ik was mijn auto bijna elke week dus dan zijn de wielen goed schoon te houden..
 

mwhite

Forumguru
van het weekend nog een aanpassing gedaan aan de luchtinlaat.
tijdens de onderhoudsbeurt viel me op dat er alleen een opening aan de linkerkant van de collector zit (blauw)
aan de rechterkant is het dicht.
dus de rechterkant ook openen gemaakt. (rood)

heb geen foto's gemaakt dus dit plaatje van het web.
 

Bijlagen

  • luchtinlaat.JPG
    luchtinlaat.JPG
    90,6 KB · Weergaven: 67

JeSko

Forumguru
@PrimePro

Is plug and play. Oude eruit klikken, kabeltje loshalen, nieuwe vastklikken met het kabeltje, terug in de houder klikken, 5 seconden werk per kant

€ 6,65 19%OFF | 1Set Led Logo Badge Welkom Licht Voor Skoda Superb 2009 - 2015 Superb Logo Projector Lamp Led Auto Deur licht Accessorie
https://a.aliexpress.com/_mqSl9T3

Wel opletten dat je de gewenste uitstraalkleur selecteert, je kan nl kiezen uit verschillende soorten logo's op de grond.
 

mwhite

Forumguru
vandaag heeft een vrachtwagen schade gemaakt aan mijn wagen die geparkeerd stond :cry::cry: en nu :mad::mad:
had het geluk dat mijn vrouw net naar buiten kwam en het zag gebeuren anders was die &$!#% van een chauffeur door gereden.
Maar om een lang verhaal wat in te korten... ik zoek een hele goede schadehersteller..!!!
 

JeSko

Forumguru
Zuur man :( is de schade heel erg? Niet dat ik het goedpraat en ik weet niet of het hier zo was, maar vrachtwagens voelen vaak echt niet dat ze wat geraakt hebben, die dingen zijn zoveel zwaarder dan auto's, vaak voelt zo'n vrachtwagenchauffeur er dus echt niets van en rijden ze, nietsvermoedend, door.
 

mwhite

Forumguru
schade is altijd heel erg wat mij betreft werk er hard voor en kost veel geld..
maak het verhaal toch even langer...
volgens diverse personen reed hij zeker gezien het formaat te hard door een smalle straat waar een C07 - gesloten voor vrachtwagens verkeersbord geplaatst is.
Mijn vrouw, moeder en buurvrouw stonden te praten bij de voordeur en zagen het gevaarte aankomen.
Ze zeiden nog tegen elkaar als dat maar goed gaat en toen hoorde ze hem langs mijn auto gaan..
Ik heb zelf ook grootrijbewijs dus weet dat je het niet voelt.
Maar dit was wel heel lomp...

IMG_1743.jpg
 

Timmer

Donateur
Ziet er wel goed te maken uit, en indien een gevalletje verzekering zou ik deze gewoon naar de dealer brengen.
 

JeSko

Forumguru
Alle schades zijn idd erg, zeker voor de liefhebber, maar er zijn zeker gradaties en dit is zo verholpen en een gevalletje verzekering toch? Ik ben laatst geraakt op een parkeerplaats, niemand iets gezien geen camera's natuurlijk, schade was kleiner maar ik zou best willen ruilen want deze word verhaald op een ander en gemaakt, ik draai er zelf voor op. Maar echt wel klote voor je en ik bedoelde ook niets slecht met mijn reactie, wou het enkel relativeren, niet bagatelliseren ;)
 
Bovenaan Onderaan