Ik heb hier maar even een topic aangemaakt ik plaats regelmatig wat updates in meet en greet…. maar ga dat nu hier doen..
Schiet je wel wat mooie plaatjes van die Witte S3? Kwestie van het topic knallend te starten en ik heb wat met witte Skoda's ( SuperB's )
vandaag mijn winterbanden gemonteerd. 2 maatjes kleiner. volgende week een week snowboarden. dan er gelijk weer af..
Inderdaad @Tuulster , magnifieke foto's, oud vs nieuw, wit vs zwart, wel mooi om te zien dat zo'n S2 nog steeds mooi oogt naast een dikke S3 Sportline
@Tuulster Dat is een knappe foto! Grijs om grijs, zien er beide stoer uit! Doet toch altijd een beetje zeer, afscheid nemen van je trouwe metgezel.
S2 ziet er robuuster, no-nonsens uit en de S3 sportiever en agressiever. Mooie foto's. Nog steeds vind ik de S2 erg goed vormgegeven.
@EdK Is nodig om zulke mooie foto's te maken, auto schuin toont altijd knapperBeginnen wij Skoda rijders dan toch Audi, Benz en BMW privileges te ontwikkelen...? Just kidding.
Goed adres om je auto te kopen trouwens. Ik ben daar verzeild geraakt vanuit woonplaats Amsterdam wegens de goede verkoper.