Mwhite's superB sportline

Kanerr

Forumguru
Altijd zuur! Zoals @Timmer aangeeft; als het verzekeringswerk is zou ik hem naar de dealer brengen. Dan vervalt je garantie voor je lak en roest niet.
 

mwhite

Forumguru
dat is het juist verzekering....
die wil het voor zo min mogelijk kosten laten maken.
ik ken iemand die bij een schadebedrijf werkt en die geeft aan breng je auto niet bij ons... (noem geen namen)
zelf in mijn jongere jaren ook in schadebedrijf gewerkt toen zag je het ook al.
Nu bijna half Nederland lease rijd ( privé of zakelijk ) is het vaak effe afplakken en voor het zicht netjes.
en de kleur heb ik ook niet mee, parelmoer is heel lastig ivm kleurverschil.
Vanmiddag langs bedrijf 1...
 

Timmer

Donateur
Een verzekering is volgens mij ook gebonden aan de 'erkende herstellers'. En daar valt altijd wel de officiële dealer onder. Een of ander schadebedrijf dat het voor zo weinig mogelijk doet, zal ergens ook moeten besparen (en dan bedoel ik niet enkel op de prijs van werkuren) om nog winstgevend te blijven.
Ik zeg niet dat ze daarom 'slecht' zijn, maar ivm garantie en alles... doe mij maar een dealer dan.
 

mwhite

Forumguru
inmiddels afspraak gemaakt bij schadebedrijf via die samen werkt met de dealers...
laat wel weten wanneer het weer gemaakt is...
 

mwhite

Forumguru
vanmorgen de superb weggebracht.:nailbiting:
de schademanager; hij is waarschijnlijk pas na het weekend gereed, ik zeg tegen neem je tijd al is hij volgend weekend gereed.. als het maar netjes is !!!
 

mwhite

Forumguru
nou gister telefoontje dat de auto gereed is.
Ik was op de fiets naar werk dus mijn vraag of ik de auto vandaag uit werk op kon halen.
Dat ging niet omdat de leenauto al ingepland was.
Ik wat eerder naar huis gister en 32km gemiddeld op de racefiets.
Vol goede moed naar de schadehersteller.
Die die zakt al snel in mijn schoenen. En de superb daar laten staan. :mad:
Enige wat goed was is de kleur.

-Vuil in de lak
-Sportline logo niet op juiste maat teruggeplaatst en al los.
-Spuit spetters/ nevel op zwarte lijsten en spiegel
-Druppels/ druipers binnenkant scherm en bumper
-Lijn spatbord bumper niet netjes.
-PDC vol met verf
-Sinaasappel onder koplamp
-Verf binnen in de auto op deurpaneel
 

eriktv

Forumguru
Waren ze het een beetje met je eens toen je er wat van zei? Balen zeg, hoop dat het netjes opgelost wordt!
 

mwhite

Forumguru
Nou ik bij een aantal punten heb ik aangegeven wat zie je hier?
Dan zien ze het wel maar ze proberen het gewoon.

Laatste opmerking van ze was het blijft wel handwerk...
Dan moet ik me echt beheersen...:mad:
 

mwhite

Forumguru
@TDI_DSG niet bij dealer maar wel bedrijf dat samen werkt...weet jij wel genoeg...
had beter moeten weten.
De manager die daar werkt ken ik via via maar ook dat blijkt geen waarde meer te hebben.

@JeSko ben ik ook niet, heb me rustig kunnen houden al heb ik wel wat opmerkingen geplaatst.

Vanmorgen een mail bedrijf gestuurd geen reactie op ontvangen.
Ook de verzekering op de hoogte gesteld.
Die gaan een klacht indienen.
 

JeSko

Forumguru
Ik zou wel janken als ik zoiets mee zou maken. Sterkte man en houd ons op de hoogte, dit verdient niemand maar een autofiel al helemaal niet.
 

mwhite

Forumguru
Vorige week woensdag eindelijk telefonisch contact met bedrijf.
Na herhaaldelijke terugbelverzoeken.
Ik wilde graag uitleg van de schade manager.
Die had mij immers beloofd dat het helemaal goed zou komen.
Dan krijg je allemaal excuses te horen.
Ik weet voor 80% zeker dat de bumper niet is gedemonteerd voor de werkzaamheden.
Hun reactie is dat deze wel is gedemonteerd, gezien het geleverd werk is dat niet zo.
Afgelopen vrijdag een email gehad dat hij nog niet gereed is.
Mijn reactie was of ze kunnen aangeven wanneer hij gereed is..
We hebben nog geen einddatum in zicht.
Auto staat in de wachtrij bij de spuiterij , er wordt hard aan gewerkt om de achterstand in te halen.
Zodra ik meer zicht er in heb zal ik het u melden.


Ik hoop dat het straks netjes is.
Heb al gevraagd of mijn broer effe mee gaat wanneer ik hem kan halen...
wanneer het nu niet goed is dan kan ik me denk niet beheersen...
overigens heb ik mijn verzekering op de hoogte gesteld welke direct verhaal gaat halen.
en ze willen graag weten of het uiteindelijk goed hersteld is.
 

JeSko

Forumguru
Ja inderdaad, zoiets houd je wel wakker ( en bezig ). De "like" is trouwens geen echte vind ik leuk uiteraard, meer een medeleven like.
 
Bovenaan Onderaan