Status
Niet open voor verdere reacties.

leon-cupra

Forumguru
Jouw kids gaan binnenkort alleen nog maar vragen "papa, nog een toertje met de Skoda"
Vervoerd worden zoals een miljonair met alle comfort
:D
 

JeSko

Forumguru
Nog een kleine bestelling gedaan op Ali.

- 2 extra logo instaplampjes, had deze enkel vooraan, ze bevallen dus nu de achterste bij besteld. Geeft de auto echt wat extra's bij het in en uitstappen :D


- De witte puddle lights die @VAG-man ook heeft gemonteerd op zijn S2, vond dat erg lekker smoelen.

- Een hoesje van Skoda voor men Smartfeun, waarom ook niet e?:pardon:


- Extra witte mistlampen, wederom dezelfde als @VAG-man , deze zijn feller, nu zitten er twee keer 35 Watt in dacht ik, dat word 55 Watt.

- Afwerkdopjes in het wit om de blote torx koppen te verbergen in de deurpanelen.:jaja:

- Interieur lampjes, deze komen te zitten daar waar het handig is om bij openen auto verlichting te hebben, dus niet als sfeerverlichting.
Screenshot_20200707-211508_AliExpress.jpg
 

brepus13

Forumguru
Die 2 T10 lampjes doen hetzelfde als die set van 10 lampjes? Zijn allemaal T10 ledjes?

Voor je stellingkast of met een speciale reden?
 

EdK

Forumguru
Die gast heeft een wereld salaris , alleen wil die dat niet vertellen....
Wie kan er anders een stelling met volle planken hebben...?
 

JeSko

Forumguru
Die 2 t10 lampjes zijn geen LED, de andere wel, ik wil net als vagman geen LED onder mijn spiegels, dan heb ik fellere puddle lights dan koplampen en dat wil ik niet, ik wil een zo goed mogelijk matchend geheel. De LED's zijn besteld om de kofferverlichting en plafondverlichting te upgraden, dus het licht dat je nodig hebt uit praktische overwegingen, dat mag fel zijn. Enkel sfeerverlichting blijft gewoon wit, geen LED, dit vanwege de sfeer zacht te houden en om slapende kindjes niet te storen met te fell LED licht :)

Edit, is dus wel LED maar niet zo'n felle als die van SuperSkoda.
 

JeSko

Forumguru
@leon-cupra

Meestal doe ik goedkope zaken, als je ziet dat sommigen hier een nieuwe Skoda meteen voorzien van dikke Velgen en banden, chiptuning en verlaging, dat zijn pas budgetten ;)

@EdK

Ik heb xxxx netto per maand, niet slecht, maar ook niet mega dik. Wel de dikste pré van mijn afdeling, en bij de beste van het bedrijf, maar werk er dan ook al 10 jaar met wederzijds respect en we weten wat we aan elkaar hebben :)

Klopt staat wel LED op, maar het zijn dezelfde als die van vagman, en deze waren goed maar gaven volgens, dacht ik Brepus, niet hetzelfde felle licht als die van SuperSkoda.
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

leon-cupra

Forumguru
Straks leest zijn madam mee en komt ze tot de vaststelling dat hij eigenlijk 300euro meer verdient dan dat hij zegt ... daar komt dat tuningbudget vandaan :D

zonder zwanzen maar mijn schoonvader had in een goede oude tijd zo een collega die maar de helft van zijn loon thuis afgaf. Was nog de tijd bij de spoorwegen dat het loon cash betaald werd. De ene helft gaf hij s avonds af en de andere helft zoop hij op. :D
 

leon-cupra

Forumguru
De dag dat die man overleed en zijn vrouw voor het eerst in haar leven op papier zag hoeveel pensioen hij had, viel ze achterover ....
Ik denk dat er ene zijn graf niet meer bezocht werd nadien ....
:nono:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan