Welke velgen voor de Kodiaq?

Welke velgen vind jij het mooist op de Kodiaq?

  • Ratikon (17")

  • Mytikas (17")

  • Triton (18")

  • Everest (18")

  • Elbrus (18")

  • Trinity polished (18")

  • Triglav polished (19")

  • Sirius polished (19")


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

CBreedijk

Donateur
Kan ook.
Ff kijken naar wat de eindresultaten zouden bieden.
Zou de black magic kleur/finish wel mooi vinden. Kun je dat ook krijgen met poadercoating?
 

CDK

Forumguru
@CBreedijk, als je een TOP spuiter hebt die alleen de BESTE hechtprimers en spuitlak gebruikt en niet bezuinigt op blanke lak, dan natlak. Helaas is dat zeer zeldzaam aan het worden. ‘Milieuvriendelijke’ verf is ook niet bevorderlijk voor de kwaliteit.... In bijna alle gevallen is poedercoating duurzamer.
Jij hebt connecties met Dubbeldam, wellicht spuiten die nog met echte verf ;) dan kan je dat wellicht proberen.
 

EdK

Forumguru
Zover ik weet is poedercoating in elke RAL kleur maar ook costum kleur verkrijgbaar

Bedrijf waar ik mij voor verhuur a 40 uur p/w laat al zijn spullen doen door Gijsen te purmerend
https://www.gijsenpoedercoating.nl

En kasten en zuilen zijn al in de gekste kleuren naar wens van onze klanten door hun geleverd.
 

EdK

Forumguru
ook die 2 op dat bankje moeten zich aan de 1,5mtr houden hoor !!!

Maar nette velgen inderdaad
 

JeSko

Forumguru
@EdK

Klopt dat van die kleuren, wij poedercoaten ook alles in de standaard ral kleuren, maar ook in diverse speciale kleuren, alles is mogelijk. Van Tiger kleuren ( poeders met vaak heel veel flakes in ) tot matte en glanzende, werkelijk alles van de ral kaart is mogelijk, maar ook custom kleuren die op hun beurt dan weer in elke finish mogelijk zijn. Nadeel van poedercoating vind ik wel dat een kleur op de doos durft afwijken van wat er werkelijk uit komt, dit doordat bepaalde poeders andere afbaktijden hebben, en in grote fabrieken staan de ovens vaak op een gemiddelde baktijd ingesteld omdat ze, zoals wij, met een continu draaiende lak ketting werken.
 

GervdV

Lid
Aj, dat is zonde Sandman. Welke banden heb je laten monteren?
Ik heb Pirelli P zero laten monteren in de maat 255 40 20. Deze banden hebben een goede velgrandbeschermer.
 

Tinus78

Forumguru
@Sandman, ik vind het erg gewaagd om de gehele auto zo zwart te hebben. Ik zou er zelf niet voor hebben durven kiezen.
Maar wat is die gaaf zeg! Dit wel echt een stoere bak.
Veel plezier ermee.
(Wordt wel vaak poetsen vermoed ik, maar goed...dat doe ik ook)
 

Henrik

Forumguru
@GervdV mooie velgen. Staan goed onder je wagen. Nu schreeuwt je auto wel om een verlaging (bijv. van Eibach) en een zwart logo op de motorkap vind ik!
 

GervdV

Lid
Ben ik helemaal met je eens, alleen verlagen ga ik niet doen. De hoge instap is voor mij heel fijn ivm rug- en heupproblemen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sandman

Actief lid
Aj, dat is zonde Sandman. Welke banden heb je laten monteren?
Ik heb Pirelli P zero laten monteren in de maat 255 40 20. Deze banden hebben een goede velgrandbeschermer.
Bij mij zitten er Vredestein Quatrac Pro XL onder. Super goede band, en als ik niet zo'n bizarre rare bocht moest maken uit de parkeergarage bij mijn werk die en te smal en te kort is voor zo'n lange auto en een soort stoepje heeft van een paar centimeter hoog die exact je velgen kan scheren, dan had ik waarschijnlijk ook geen problemen gehad. Maar goed, in deze tijden werk ik thuis, dus dat is een goede velgenredder :-)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Sandman

Actief lid
@Sandman, ik vind het erg gewaagd om de gehele auto zo zwart te hebben. Ik zou er zelf niet voor hebben durven kiezen.
Maar wat is die gaaf zeg! Dit wel echt een stoere bak.
Veel plezier ermee.
(Wordt wel vaak poetsen vermoed ik, maar goed...dat doe ik ook)
Dank je, ik ben er ook echt tevreden mee! En ja, zwart betekent poetsen, maar dat weegt er wel tegen op vind ik. :-)
 
Bovenaan Onderaan