D
Deleted member 12686
Ik denk dat dat niet zo te zeggen is zonder meer autogegevens.
super ga er eens naar kijken. bedankt voor de tipHoe wel @Tuner111 gelijk heeft. Is dat wel meteen de non plus ultra optie.
@djnoidRS met het vervangen van de "dogbone mount" of the wel de demper waar de pendulum arm aan vast zit is 90% (zo niet meer) van de problemen op te lossen.
Powerflex heeft iets van 6 verschillende gradaties.........
Je hebt versies die je in de bestaande demper steekt en versies die hem vervangen.

Nieuw met tweedehands gaan vergelijken, is zoiets als appelen met peren vergelijken. Da’s een vergelijking die altijd spaak loopt. Kijk eens naar de nieuwprijs van 5-serie of E-klasse. Ten eerste is dat ‘n totaal andere klasse van auto’s. Ten tweede moet je dan ook naar okkazieprijzen kijken van Skoda.......... Uiteraard totaal niet vergelijkbaar, maar geef mij voor dat geld maar een net-niet-nieuwe 5-reeks, A6 of E-klasse. Voor dat geld zijn er al zeer mooie uitvoeringen te vinden. Toch wel veel meer value for money.

En hoe duurder dat een RS wordt, hoe meer klanten ze in die richting "duwen". Uiteindelijk een RS koper is meestal een autoliefhebber en een premiumwagen staat, zelfs voor een liefhebber, hoger aangeschreven dan een Skoda.Dacht dat dit alleen bij de eerste RS245 van toepassing was. Mijne is van 2018 en ik heb dat.

Heb je een vrs knop in je midden console? Ik heb dat niet en dus ook die mogelijkheid niet. Denk dat het daar iets mee te maken heeft.
Onder car en dan sport dacht ik