Carplay, enkel via USB?

rogierl

Senior Member
Ja ... maar die is toch ook online?
Klopt; maar ik zie dus niet de noodzaak om m'n karoq online te krijgen. Beetje gedoe altijd met die personal hotspot-feature. Die gaat steeds uit. Op de 1 of andere manier re-connect de karoq niet automatisch met mijn iPhone (iOS 13).
 

Rallye

Forumguru
Dat ligt niet aan de Karoq, maar aan de iPhone. Die staat automatisch connecten met de hotspot niet toe (ook niet onder eerdere iOS-versies).
 

Tol

Lid
@Frenkie @Tol Misschien beter om voor draadloze Android een eigen topic aan te maken? Of een mod te verzoeken de topictitel te wijzigen in Wireless Smartlink? Dit in verband met de latere vindbaarheid van jullie ervaringen.
Ik wil niet het topic "hijacken" maar het is wel precies dezelfde vraag. Dus als de topic starter het geen probleem vindt dat we hier verder discussiëren kan hij hernoemd worden. Anders open ik misschien een nieuw topic.
 

rogierl

Senior Member
Ik wil niet het topic "hijacken" maar het is wel precies dezelfde vraag. Dus als de topic starter het geen probleem vindt dat we hier verder discussiëren kan hij hernoemd worden. Anders open ik misschien een nieuw topic.
Geen probleem hoor .
 

hendrik38

Forumguru
Misschien mag ik aanhaken op dit topic. Ik ben eigenlijk opzoek naar een haakse usb stekker voor in de usb aansluiting om android auto te kunnen laten lukken. Als ik een gewone USB A stekker laat zitten komt het klepje er steeds tegen als hij dicht gaat. Wie heeft dit ook aangeschaft en waaro?
 

Tol

Lid
Klopt; Alleen de Scala en Kamiq kunnen dit tot nu toe volgens het artikel.
Vind dit toch wel jammer dat mijn Karoq van een paar weken oud deze optie niet mee gekregen. Jammer omdat ik een telefoon heb die draadloos kan laden maar toch weer met een stekker aangesloten moet worden om AA te gebruiken.
 

Pendragon

Forumguru
Vind ik ook. Schijnt wel volgens de dealer een update te komen waardoor het draadloos wordt.
Ik denk van niet. Draadloos AA of Carplay is een hardware aanpassing. Dat doe je niet zomaar met een beetje software. Mocht ik het mis hebben dan zou dat fantastisch zijn
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan