Henrik -Kodiaq

Henrik

Forumguru
Jazeker, het gaat er van komen! Ik heb zojuist opdracht gegeven aan onze wagenparkbeheerder om de volgende Kodiaq in bestelling te plaatsen:

Kodiaq 1.5 TSI DSG Business Edition 150pk
Kleur: steel grey
MY 2020

Opties:
  1. Functie pakket (Canton sound, elektrische achterklep, KESSY)
  2. Style pakket (Chromen raamlijsten, panoramadak, sportstuur met flippers, travel assist)
  3. Virtual cockpit
  4. Drive mode select
  5. Derde zitrij (want de vierde komt eraan, dat is ook de reden van bestellen nu)
  6. Sunset
  7. Trekhaak wegklapbaar
  8. Stoelverwarming
  9. Luxe kentekenplaten
  10. Zwarte grille omlijsting
  11. Zwarte logo's
  12. Typeaanduiding verwijderen van achterklep
  13. Eibach pro kit
Volgens mij een hele mooie, complete wagen zo. Ik ben er in ieder geval heel blij mee.
De vraag is natuurlijk wanneer hij geleverd gaat worden. Dat blijft nog even spannend...
 

Japanese Power

Donateur
Gefeliciteerd en gelijk maar even je eigen auto topic gemaakt!
Mooie samenstelling, behalve de kleur dan, maar dat is altijd persoonlijk.
Gaat dit topic leeg blijven tot de levering ;) ?
 

Henrik

Forumguru
Gefeliciteerd en gelijk maar even je eigen auto topic gemaakt!
Mooie samenstelling, behalve de kleur dan, maar dat is altijd persoonlijk.
Gaat dit topic leeg blijven tot de levering ;) ?

Tja, die kleur... dat is heel persoonlijk. Zeker bij deze kleur kan ik me dat voorstellen. Heb heel lang getwijfeld. En misschien nog wel, maar dit gaat m toch worden.
 

Henrik

Forumguru
Mooi setje! Kun je die eibach set affabriek bestellen?

Mijn garage heeft hem geoffreerd en kan er dus via hun magazijn aankomen. :pardon:
Doen ze wel netjes. Was blij met wat er nu wel kon en destijds bij m’n O3 niet... ligt ook heel erg aan de verkoper (of verkoopster in dit geval).
 

Henrik

Forumguru

JeSko

Forumguru
Smaken verschillen en maar goed ook, ik vind dit dan weer een waanzinnige kleur! Volgens sommigen een mode kleurtje, maar dat ging wit ook zijn, en kijk...

Prachtige bak! Gefeliciteerd:rockon:
 
Laatst bewerkt:

VAG-man

Forumguru
Mooi dat hij inmiddels bij de dealer staat. Wanneer kun je 'm ophalen?
Deze kleur wordt denk ik het nieuwe zilvergrijs die decennia populair was. Ik haak af, omdat ik juist van de opvallende kleuren ben. Daarom heb ik nu ook een zwarte S2.:banghead:
 

Henrik

Forumguru
Mooie kleur dat steel grey alhoewel het wel een "sportievere" afwerking vraagt.
Helemaal met je eens. Hoewel ik bewust niet voor grotere wielen heb gekozen. Hij wordt wel verlaagd, dus ik wilde comfort bewaren door de 18” eronder te laten zitten.
Daarnaast komt er een zwarte gril en een zwart logo aan de voorkant. Ergens vind ik de chromen raamlijsten en dakrails jammer, maar waren onderdeel van een pakket en wrappen ga ik niet aan beginnen. Denk dat het verlagen, zwarte gril en logo al wel helpen. Heeeeeeel misschien monteer ik er nog zwarte spiegelkappen van Superskoda op.:arghh:
 

Henrik

Forumguru
Wanneer kun je 'm ophalen?

Ik vrees met grote vreze dat dat pa in januari wordt. Heeft er mee te maken dat een collega mijn huidige leasewagens overneemt, maar zijn contract loopt pas eind december af. Dus tot die tijd denk ik dat de Kodiaq even op het parkeerterrein van de dealer moet blijven staan. :nailbiting:
 

Henrik

Forumguru
Overigens, iemand nog een goede tip voor bescherming van de achterbumper? Liefst in het zwart of transparant. Maar dan van het “heavy-use-kaliber”. Ik vermoed dat de kinderen straks via de achterkant op de derde zitrij gaan klimmen. Dus suggesties zijn meer dan welkom.
 

leon-cupra

Forumguru
Helemaal met je eens. Hoewel ik bewust niet voor grotere wielen heb gekozen. Hij wordt wel verlaagd, dus ik wilde comfort bewaren door de 18” eronder te laten zitten.
Daarnaast komt er een zwarte gril en een zwart logo aan de voorkant. Ergens vind ik de chromen raamlijsten en dakrails jammer, maar waren onderdeel van een pakket en wrappen ga ik niet aan beginnen. Denk dat het verlagen, zwarte gril en logo al wel helpen. Heeeeeeel misschien monteer ik er nog zwarte spiegelkappen van Superskoda op.:arghh:
Waarom niet aan wrappen beginnen? Kost dat zoveel? Zou wel spijtig zijn dat je niet het totaalplaatje doet als je dan toch de grill en logo's doet :arghh:
 

leon-cupra

Forumguru
Overigens, iemand nog een goede tip voor bescherming van de achterbumper? Liefst in het zwart of transparant. Maar dan van het “heavy-use-kaliber”. Ik vermoed dat de kinderen straks via de achterkant op de derde zitrij gaan klimmen. Dus suggesties zijn meer dan welkom.
Xpell maar zal zeer kostelijke bescherming worden dan.
 

Henrik

Forumguru
Waarom niet aan wrappen beginnen? Kost dat zoveel? Zou wel spijtig zijn dat je niet het totaalplaatje doet als je dan toch de grill en logo's doet :arghh:
Tja, kosten en ik kan me niet voorstellen dat wrap er echt mooi op blijft zitten als je ook regelmatig dakdragers plaatst...
 
Bovenaan Onderaan