Skodamagazine

Ja daarom juist!
Ik heb het verzwegen.

'Zwijgen zegt soms meer dan duizend woorden.' Zoveel woorden telde die puzzel niet eens! Dus je kunt best wat van de verdienste van je zwijgen missen, als je me nog volgen kunt. :D

Ik heb eerst de nummers van de gevraagde letters in de puzzel gemarkeerd en toen alleen de desbetreffende omschrijvingen geraadpleegd. Dan kom je heel snel tot een oplossing, kan ik je verzekeren. Te meer daar het bijna vanzelfsprekend over de Superb moest gaan, zoals Fabia terecht opmerkt.

En eh Peter, is deze verontwaardiging :regels: gespeeld of echt? Indien het laatste: sorry!

Zou je ook kunnen insturen als je het magazine nog niet hebt ontvangen zoals ik??? Zou wel leuk zijn... Een puzzel winnen in een tijdschrift dat je niet hebt... :cheer:

Je moet bij de oplossing van de puzzel je kenteken invullen. Aan de hand daarvan kan - als daaraan behoefte bestaat, wat ik betwijfel - eventueel gecheckt worden of je het Skoda magazin eigenlijk wel gelezen dan wel ontvangen kunt hebben. Iemand mag gewoon een weekje in een SuperB rijden, voor de reclame, weet je wel. Er moet dus een pot zijn met naambriefjes waaruit de gelukkige winnaar getrokken kan worden - zo zie ik dat tenminste voor me.

Steve

Senior Member
Zojuist het nieuwe skoda magazine mogen ontvangen.

Ik snap alleen niet waarom ik de laatste heb ontvangen ergens december 2007 / begin 2008 en dan weer 1 in januari 2009.

Ik verdenk mijn postbode ervan dat ze stiekem het skoda magazine leest :D

Fabia

† In Memoriam
Als je hem dan binnenkort de post ziet rondbrengen in een Skoda weet je het zeker.

En staat er ook in wie die dag (of was het een week?) rondrijden in een Superb gewonnen heeft voor zijn oplossing van de puzzel in het vorige nummer? Ik heb er hier op het forum niemand over gehoord, dus ik zou wel eens willen weten wie de gelukkige is.

Steve

Senior Member
En staat er ook in wie die dag (of was het een week?) rondrijden in een Superb gewonnen heeft voor zijn oplossing van de puzzel in het vorige nummer? Ik heb er hier op het forum niemand over gehoord, dus ik zou wel eens willen weten wie de gelukkige is.
De winnaar 1 week superb rijden is F. Letz uit Nuenen.

Verder staat er nog iets in over wentelteefjes met pecan-caramel ijs :D

De vorige niet gehad, dus ben benieuwd of deze wel komt.

Kan hiermee samenhangen natuurlijk:

Vanaf 15-08-2008: sorry guys geen Škoda meer maar een ander merk :grin:

als het kenteken op basis waarvan het magazine toegestuurd wordt dat van je Octavia was (en dus niet dat van de Fabia van mevrouw LenK).

EdK

Forumguru
Hier ook nog niet enne dit keer niet de puzzel verklappen guys. Nog 9!

Nee zullen we niet doen maar zal wel iets met de nieuwe Octavia van doen hebben lijkt me zo !?
En uiteraaard hier nog niet binnen, maar zag vanmorgen dat er een scheur rechts in voorruit tevoorschijn kwam, dus word een dealer bezoek voor nieuw voorruit !? Of is een carglass een betere optie hierin ?

van_der_P

Senior Member
Het nieuwe Skoda-magzine lijkt veel op een Octaviafolder. Andere modellen komen amper aanbod of schitteren door afwezigheid. Kan dus zo de haard in, kun je je er nog een beetje aan warmen :D:D:D:

Het nieuwe Skoda-magzine lijkt veel op een Octaviafolder. Andere modellen komen amper aanbod of schitteren door afwezigheid. Kan dus zo de haard in, kun je je er nog een beetje aan warmen :D:D:D:

Was hetzelfde toen de Superb 2 uitkwam, en zal waarschijnlijk weer zo zijn wanneer de Fabia Combi enz. uitkomen.

Bovenaan Onderaan