Mijn Octavia vRS en wat daarna kwam: een BMW 430i Grand Coupe.

BramVRS

Forumguru
Ik snuffel hier al enige tijd rond en vond het wel eens tijd mijn auto aan jullie voor te stellen. De auto is van April 2018 en geïmporteerd uit Duitsland. Ik heb dit in december 2018 laten doen en begin die maand kon ik hem ophalen. Toen stond er 5.000 km op de teller en inmiddels is dat 16.000. Tot nu toe geen opmerkingen, enkel een keer de olie moeten verversen. Dit was twee weken geleden.

Leuke opties die erop zitten zijn o.a. panoramadak, ACC, stoelverwarming en achterbankverwarming, voorruitverwarming, DAB etc.

Wat is er aan de auto gedaan?

- Logo's voor en achter zwart, incl. vRS (zo gekocht)
- Uitlaateindestukken zwart gemaakt
- Voetsteun zoals pedalen
- Instaplijsten via @StefanAR
- Hoodlifters via @StefanAR
- Eibach verlagingveren via @boontjeRS
- Letters Skoda en Octavia verwijderd
- Stage 1 VAG techniek + DSG aanpassing

Wat ben ik nog van plan?

- Achteruitrijcamera
- Iets met mijn uitlaat misschien

Verder ben ik eigenlijk zeer tevreden. Zijn er toch nog leuke upgrades dan hoor ik het uiteraard graag.

Hieronder een aantal foto's.
full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:

Duijzer

Donateur
Welkom! Lekker bezig hoor. Heb je ook RS slotplaatjes (over de haak waar de deur in valt)? Die heb ik evt. nog voor je, tegen verzendkosten of gratis af te halen. Kijk ff in mijn topic hoe het eruit ziet.
 

BramVRS

Forumguru
Welkom! Lekker bezig hoor. Heb je ook RS slotplaatjes (over de haak waar de deur in valt)? Die heb ik evt. nog voor je, tegen verzendkosten of gratis af te halen. Kijk ff in mijn topic hoe het eruit ziet.
Dat was ik er nog bij vergeten te melden. Die heb ik ook inderdaad!
 

boontjeRS

Forumguru
Welkom Bram! Hoe bevallen de eibachs na 3 maandjes? Met het geluidkan ik u eventueel helpen! Heb nog steeds een midden demper delete liggen he, over de prijs komen we wel overeen, ligt hier toch maar in de weg ;).
Ziet er goed uit je auto, zie je niet veel in combi met dit kleur.:thumbsup:
 

rcFred

Senior Member
Ziet er goed uit je auto, zie je niet veel in combi met dit kleur.:thumbsup:
Binnenkort dan toch nog 1 er bij. En dankzij deze foto’s @BramVRS weet ik ook zeker dat ik de zwarte emblemen erop wil hebben. Ziet er erg goed uit!
Door omstandigheden zit ik ineens met 2 auto’s en beide gaan ingeruild worden voor een RS die ik zag staan bij een dealer. Om me wat verder in te lezen voor tuning weer dit forum gaan bekijken. Ik ga dit topic wel in de gaten houden voor de aanpassingen aan jouw auto Bram, ook zo ongeveer wat ik al in gedachten had voor mijn RS :thumbsup:
 

BramVRS

Forumguru

BramVRS

Forumguru
Welkom Bram! Hoe bevallen de eibachs na 3 maandjes? Met het geluidkan ik u eventueel helpen! Heb nog steeds een midden demper delete liggen he, over de prijs komen we wel overeen, ligt hier toch maar in de weg ;).
Ziet er goed uit je auto, zie je niet veel in combi met dit kleur.:thumbsup:
Ze bevallen heel goed, bedankt nog! Voor mij is het prima zo, niet te overdreven laag en toch nog comfort! Ik weet dat je hem hebt liggen ja, maar weet niet of ik voor die optie ga kiezen. Op Briskoda zijn er een aantal die een vervangende demper hebben gemonteerd die minder of geen resonantie geeft, maar toch een zeer mooi geluid.
 

BramVRS

Forumguru
Binnenkort dan toch nog 1 er bij. En dankzij deze foto’s @BramVRS weet ik ook zeker dat ik de zwarte emblemen erop wil hebben. Ziet er erg goed uit!
Door omstandigheden zit ik ineens met 2 auto’s en beide gaan ingeruild worden voor een RS die ik zag staan bij een dealer. Om me wat verder in te lezen voor tuning weer dit forum gaan bekijken. Ik ga dit topic wel in de gaten houden voor de aanpassingen aan jouw auto Bram, ook zo ongeveer wat ik al in gedachten had voor mijn RS :thumbsup:
Leuk om te horen! Kunnen we wat ideeën gaan uitwisselen :). De logo's heb ik via ome Ali besteld en zijn daar een stuk goedkoper dan elders online. De kwaliteit is gewoon heel goed en ze passen precies. Ik vond het de moeite om te proberen. Al enig idee wanneer je hem krijgt?
 
Bovenaan Onderaan