Ervaringen met alle versies van OBDeleven (als alternatief voor VCDS)

Mill88

Forumguru
Heb de Ultimate ook besteld in pre-order, ben benieuwd :)

Edit: Zie dat ik geluk heb gehad, staat nu op out of stock.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Peterson

Actief lid
Oude android telefoon opgegraven en wat dingen veranderd op m'n 2014 Rapid.
-Dial staging
-Auto lock
-Comfort knipper op 5x

Alarm geluid bij op slot doen werkt helaas niet(bye 10 credits).
En is het mogelijk(heb vast pro nodig) om de ramen dicht te doen als de sleutel er al uit is?
 

KodiaqS2

Senior Member
ik wilde eigenlijk wachten op de IOS versie. Er staat op de website:
Next generation OBDeleven device allows to understand and customize your vehicle with easy to use application via smartphone or tablet. It fully supports Android software and provides Beta version of iOS, which will only work on new device. With PRO functions under development the first release of iOS software will include these features:

en verderop: * Available on Android devices. iOS PRO version will be ready in Q3

Begrijp ik dan dat Q3 je net de auto kan uitlezen met IOS? Ik vind het pas interessant als je kan coderen..
 

MaxN

Donateur
Nee kan vanaf levering in juni. Alleen is dan nog beta software en nog niet de volledige foutloze variant. Maar ik ga er vanuit dat ze het niet gaan leveren als het niet functioneert.
 

Antera

Donateur
Benieuwd wat er mogelijk gata zijn met coderen van andere merken en dat in een dongle. Dus ook maar een besteld. de licentie die je nu hebt kan je overzetten dus dat scheelt weer
 

xplain

Forumguru
Benieuwd wat er mogelijk gata zijn met coderen van andere merken en dat in een dongle. Dus ook maar een besteld. de licentie die je nu hebt kan je overzetten dus dat scheelt weer

Haha wat ben je veranderd man! Toen ik bij je was haalde je mijn obdeleven dongle nog open en vond je het rommel
 

Antera

Donateur
Haha wat ben je veranderd man! Toen ik bij je was haalde je mijn obdeleven dongle nog open en vond je het rommel

Is het nog steeds niet alles hoor want heb nog steeds problemen ermee gezien ( krijg regelmatig klanten) maar voor eigen gebruik om eens te testen doe ik het wel eens maar niet op klanten auto's en zo is het leuk om die vorderingen eens te bekijken.
 
Laatst bewerkt:

oco1979

Forumguru
Vind het prijs kwaliteit en wat je er mee kan doen wel scherp van prijs. Gebruik het bijna dagelijks om wagens uit te lezen en bekijk dan eens wat je kan veranderen,bij nieuwere wagens kan je veel wijzigen. Zie wel dat je over het algemeen bij audi meer kan wijzigen toz van vw skoda seat, via apps(niet via zelf coderen he) . Misschien daardoor dat audi wat duurder is :maakmegek:

Voor wie het nog niet heeft opgemerkt,bij Apps kan je kiezen uit Adjustments of Retrofit of Workshop.
Is hier bij een weetje :D.
Het evolueert wel :thumbsup:.
 

Antera

Donateur
Klopt als een bus maar niet alle apps die erop staan werken op de betreffende auto. Daarmee zijn er wel eens wat dingen mis mee gegaan namelijk. Maar voor zijn prijs zeker erg leuk tooltje.
 

oco1979

Forumguru
Dus de oude met pro-pack en 'easy remove' kost €75 en de nieuwe (pro) kost €100. De nieuwe kan, als ik het goed heb begrepen, niet meer dan de oude.

Zijn er ook argumenten vóór de nieuwe?

Zou snellere bluetooth verbinding hebben en spaarzamer met bluetooth, volgens dat ik ergens gelezen heb.
 

MaxN

Donateur
En nog anderhalf maand wachten door uitstel!!!!

Dear OBDeleven customer,

Unexpected news from our manufacturer have reached us recently - the production of the Next generation OBDeleven devices will take longer because of technical issues, which must be solved in 4-6 weeks.

Unfortunately we will have to delay the shipment of the devices till the end of July, so that you could receive your order in first half of August.
If you decide you want cash back please contact us - support@obdeleven.com.
For those who are willing to wait we promise to reward you with double credits for your patience.

iOS application will be available in APP store as scheduled - on June 17th for you to test it out.

We very much regret to disappoint you. This manufacturing drawback is also a challenge for us. But we will make our best to turn this challenge into success.

Our apologizes,
OBDeleven team
 

MacRembrandt

Forumguru
Ach, die credits heb je met de juiste gegevens nauwelijks nodig.......en zo bij elkaar gespaard met de dagelijkse free credits.

Maareh.....vanaf 17 juni de iOS testen? Werkt die dan ook met de oude dongle?
 

MaxN

Donateur
iOS werkt alleen met de nieuwe. Is verder zuiniger en sneller als ik het goed begrepen heb. Android blijft ook werken met de nieuwe en ook de oude blijven ze ondersteunen.
 

Antera

Donateur
Ach, die credits heb je met de juiste gegevens nauwelijks nodig.......en zo bij elkaar gespaard met de dagelijkse free credits.

Maareh.....vanaf 17 juni de iOS testen? Werkt die dan ook met de oude dongle?
Dat is helemaal waar mocht je er nog nodig hebben heb er nog 1200 :-)
 
Bovenaan Onderaan