Ervaringen met alle versies van OBDeleven (als alternatief voor VCDS)

Antera

Donateur
Andere manier is er helaas niet. Mits je het zelf in elkaar kan knutselen :-)


Anders een 12v puls relais zoeken met een tijd vertraging maar denk dat je dan net zoveel kwijt bent
 
Laatst bewerkt:

kwillems

Donateur
Op basis van wat ik nu lees is er verder weinig fundamenteel verschil met de huidige versie. Bluetooth is verbeterd en verbruikt minder stroom (dat dat nodig was hadden we al eerder opgemerkt), in principe kan de dongle ook bij andere automerken gebruikt worden (mits de software daarvoor beschikbaar is), Android en iOS (als beta) worden nu ondersteund, terwijl je verder de kleur van een ledje kunt kiezen.
Mijn hart gaat er nog niet sneller van kloppen, hoewel het wel een goede zaak is dat het product wordt doorontwikkeld. Dat geeft sowieso vertrouwen voor de toekomst.

Benieuwd wat de prijs gaat worden en wanneer de eerste uitlevering gaat plaatsvinden.
 

oco1979

Forumguru
Nieuwe obdeleven kost meer, kan nu voor ios en zou sneller zijn.
Buiten deze is er geen verschil van werking.
Lees dat mogelijks andere merken gaan volgen :thumbsup:
Hopelijk blijven ze de oude ondersteunen.
 

turboturbo

Forumguru
Ja idd prijs is met 30$ verhoogd (starterpack)
Ik wil tzt de pro pack bestellen a $99,- daarmee zijn nl. ‘basic settings’ te doen (alsmede ‘coding’, maar daar ben ik momenteel niet in geïnteresseerd). Dat kan de starterpack niet.
 

oco1979

Forumguru
Ja idd prijs is met 30$ verhoogd (starterpack)
Ik wil tzt de pro pack bestellen a $99,- daarmee zijn nl. ‘basic settings’ te doen (alsmede ‘coding’, maar daar ben ik momenteel niet in geïnteresseerd). Dat kan de starterpack niet.

heb de vorige pro besteld,was met 200credits bij. koste 65 euro.

starterpack vs propack is hier verschil :
Deze kan je met propack wel :
- Coding / Coding II / Long coding
- Sub control units coding
- Gateway installation list
- Adaptation / Long adaptation
- Basic settings
- Output test

pro vs ultimate :

- Phone holder
- Carry pouch
- extra Credits 500 ipv 200

Zijn duurder geworden.

oude versie aan 79,99
https://www.autowolf.nl/nl/obd2/836-3076-obdeleven-draadloze-diagnose-apparaat.html#/202-pro_pack-ja

of 49,99 zonder propacket.
 

Peterson

Actief lid
Ik wacht wel tot er eentje 2de hands staat. Net iets te duur voor die 2 aanpassingen die er echt toe doen..

Dus is iemand ‘m al zat :D ?
 
Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
Ik heb de Ultimate Pack in pre-order staan incl 500 credits voor €115,69 en betaald met Paypal, zie nu alleen op de website €139,99 staan... Heb ik een mazzeltje zeker :pieker:

fb1b697091da9f2088dc691112908db7.jpg
 

MaxN

Donateur
dat is precies het Ex-btw bedrag.
Heb hetzelfde in mijn Paypal staan. Alleen daaronder nog de btw en het totaal erbij.
Heb trouwens wel het 139,99 bedrag betaald en op de factuur van Voltas staan.
 

Antera

Donateur
Heb nog 2 versies liggen maar de pro is gekoppeld aan je account niet direct aan de stekker.

Dus een stekker heb ik wel voor je het pro account zal je zelf aan moeten schaffen
 
Bovenaan Onderaan