Octavia combi style business 1.0 DSG

lsp

Forumguru
Je 10-punten lijst?

Ja ik had een 10 tal punten als opmerking/klacht over mijn afgeleverde octavia.

Helaas maar 1,5 punt opgelost...
En de rest of afgewimpeld of niet serieus (in mijn ogen) opgepakt, misschien zelfs niet bekeken.
 

hemi24

Forumguru
Ik was eigenlijk wel benieuwd naar de 10 punten van het elders genoemde lijstje..!
Had het hier eigenlijk verwacht te vinden, maar helaas.
 
  • Leuk
Waarderingen: lsp

VAG-man

Forumguru
Interessant genoeg om er een eigen topic over te openen @Isp. Wil je dat doen?
In dit topic lijkt mij niet de juiste plaats.
 

Canon-Eye

Forumguru
Als je niet iets meer moeite wilt doen om je teksten onder de aandacht te brengen moet je ook niet raar opkijken als ze niet worden gelezen.
Ik hou het simpel: als het niet (via een verwijzing) op dit forum óf elders via een directe link te vinden is, dan maar niet. :pardon:
 

Canon-Eye

Forumguru
Snap ik ook wel - maar als we zo nog 10 forumgasten hebben dan zou ik al die blogs moeten gaan volgen omdat er misschien iets interessants over Skoda voorbijkomt? Zoveel tijd heb ik niet - of in elk geval er niet voor over.
 
  • Leuk
Waarderingen: lsp

lsp

Forumguru
[USER=27875]@lsp ......maar zoals Canon-Eye al aangeeft is het voor mensen die de Skoda info willen lezen nogal een klus om 'alles' te vinden.
Ik weet niet of dat (makkelijk) te realiseren valt, maar wellicht kun je 'm ook naar interesse's indelen.[/USER]

Hmm even check zouden filters moeten staan.

En ik kan ook link back doen, en voor eerste aanvulling. Ik ben tevreden over de octavia, de 10 punten zijn geen deal brekers. Maar wel irritaties voor mij, voor anderen misschien niet relevant.[/USER]
 
Laatst bewerkt door een moderator:

lsp

Forumguru
Ok heren,

Hierbij een direct link naar het 10 puntenlijstje. Hopelijk is dit wel beter werkbaar, zo niet of niet wenselijk op forum ga ik kijken of ik kan kopiëren.. Al werkt dat met de nieuwe WordPress niet meer zo mooi als bij eerdere versies.

Dank voor de tip, ik heb op mijn blog het zoekveld bovenaan gezet, Octavia kiezen en je vindt de Octavia gerelateerde. In dezelfde kolom onderaan ook een filter...

Blijft staan, mochten jullie tips | vragen | opmerkingen | of wat dan ook hebben, dan hoor ik dat graag.
 

RichTrip

Forumleiding
Moderator
Heb je puntenlijstje bekeken. Ik heb geen van de punten ervaren, behalve punt 8. Bij mij hoor je ook 2x een soort van (heel zacht) gezoem/gebrom, net na het starten. Maar om daar nu een punt van te maken.......het was echt dat ik er op lette naar aanleiding van jouw lijstje. Maar anders had ik het wellicht nooit gehoord.

Heb zojuist weer vanuit het oosten naar Hoofddorp gereden. De boordcomputer gaf aan dat ik (inclusief hele stukken 138km/u op de CC) 5.4 liter per 100km heb verbruikt. Dat zou neerkomen op 1 op 18,5. Natuurlijk niet het actuele verbruik (aantal kilometers gedeeld door het aantal getankte liters). Maar ik blijf verbaasd dat ik dat haal met een meer dan ruime benzine auto. Ik doe er niet eens echt moeite voor, anders kan het wellicht nog beter.
 
  • Leuk
Waarderingen: lsp

lsp

Forumguru
Bedankt voor je feedback,

Het geluid was heel zachtjes, maar wordt steeds harder alsof er een rubbertje los is oid

Gebruik, daar ben ik jaloers op! Ik kom echt niet verder dan 6.2 op 100! En dan moet ik onder de 135-140 blijven
 

lsp

Forumguru
Zo en toen kwam mijn collega in mijn Octavia naar Duitsland....

Rijdt over lading die van klein vrachtwagentje valt en....

Carter en waarschijnlijk nog meer kapot..
zit te wachten op vervangend vervoer

Octavia gaat op transport naar Nederland
 

RichTrip

Forumleiding
Moderator
Dat is niet zo mooi.....hopelijk valt het mee :pieker:

Vandaag op de terugweg....5.2 liter op 100 kilometer.......1 op 19,2 :D
 
Bovenaan Onderaan