Blauwe haai....vlak onder de kust in de vrije natuur!

B.Stuurder

Forumguru
Dit zegt mijn Flitsmeister....
Niet slecht voor een 1.6 CDTI met 110 pk ;)
492ff35bcf74c5cb1e5065e4c0f3a58a.jpg
Ook flink doorgereden, 5000 km in 2 dagen.... en dat met die topsnelheid.
De top klopt bij mij wel, daar heb ik zelfs beelden van en hij trekt wel akelig snel op met de juiste banden, maar dit resultaat bereikte ik pas na die engine swap naar een V8 biturbo......
 

s-line

Forumguru
Ik denk dat deze band gewoon verboden gaat worden, want deze plakt zo(als ik moet geloven) dat als het stoplicht te lang op rood staat,dat je bijna niet meer weg komt. Mits je minimaal 3 of 400 pk hebt..:D
 

B.Stuurder

Forumguru
Op droog wegdek heeft hij zeker meer grip, nat wegdek is het gelijk aan de Continental zoals ik het tot nu toe merk. Bochten ook goed, maar dat was al niet slecht, ik vind deze banden wel wat meer “zoeken” op de weg. Verder voel je alles via het stuur, heel communicatief.
Ook als ik ASR uit zet grijpt de auto soms nog in bij doorslip, maar dat is wel veel minder nu.
Tot dusver tevreden.
 

B.Stuurder

Forumguru
Ik denk dat deze band gewoon verboden gaat worden, want deze plakt zo(als ik moet geloven) dat als het stoplicht te lang op rood staat,dat je bijna niet meer weg komt. Mits je minimaal 3 of 400 pk hebt..:D
Oei, dan krijg ik vast nog een probleem met maar 230 pk. :nailbiting:
 

s-line

Forumguru
Tja dan heb je inderdaad wel een probleem! Dan toch maar lichtjes blijven rollen bij het stoplicht
 
Bovenaan Onderaan