Einde Kodiaq Ambition/Style Business ?

KodiaqW

Senior Member
Kwam nog een tweetal youtube-filmpjes tegen waarin je de half leder/half stof bekleding van de Business Edition kan zien:


Ik vind t er erg mooi uit zien, het leer gecombineerd met het ruitjespatroon in stof!
 

Japanese Power

Donateur
Ook de 1e beelden die ik zie van een Kodiaq zonder de deurbeschermers...
Terwijl de opening voor de bevestiging er nog wel gewoon zit en is afgedekt met een kapje.
Het binnenwerk zal er ook niet meer in zitten dus zelf even 4 losse beschermers kopen is geen optie.

Schermafbeelding 2019-03-29 om 07.36.17.png
 

KodiaqS2

Senior Member
dat onderste filmpje is ook wel bruikbaar om de Trinity velgen eens goed te bekijken. Ik vind ze mooi! lijken een mooie glans te hebben in plaats van de standaard velgen afwerking..
 

EdK

Forumguru
Ook de 1e beelden die ik zie van een Kodiaq zonder de deurbeschermers.

2e filmpje
Ach heeft dat zin die beschermers in Russia ?
Denk dat ze daar beter beter kunnen investeren in zelfherstellend plaatwerk met die rijstijl die men daar heeft...
 
weet iemand waarom de Style Business niet meer te configureren is op www.skoda.nl?

op de chat gevraag, en deze gaf aan te gaan controleren of de auto nog wel leverbaar is?!?
 

elephtera

Forumguru
Als my20 is deze niet meer leverbaar. Krijgt een andere naam. Iets als business edition plus. De dealer kan je meer vertellen
 
iemand bekend wat de Business Edition plus gaat bevatten voor de Kodiaq? is het echt zo dat Style Business Edition vervalt voor MY2020?
 

KodiaqS2

Senior Member
iemand bekend wat de Business Edition plus gaat bevatten voor de Kodiaq? is het echt zo dat Style Business Edition vervalt voor MY2020?
zoals hierboven al aangegeven; Ja de SB gaat vervallen (is al vervallen) maar die zal zeer waarschijnlijk opgevolgd worden door een Business edition plus. Gezien het reeds aardige uitrustingsniveau van de standaard Business edition ligt het voor de hand dat deze qua uitrusting op de niet meer leverbare style business gaat lijken.

Ik ben ook wel benieuwd hoe die nieuwe eruit gaat zien eigenlijk..
 

RD1970

Senior Member
Zelf ook in de markt voor een beer. Ambition en Style business zijn exit m.i.v. MY2020. Nu voor de zakelijke markt momenteel alleen Business edition en Sportline. Komt inderdaad ook een Business Edition Plus, maar volgens dealer is niet bekend wanneer deze komt en bestelbaar is. Zelfde dealer gaf overigens aan dat de verschillen tussen BE en BE Plus naar alle waarschijnlijkheid zelfde zijn als BE en SB MY2019. Feitelijk dus een beetje gegoochel met de namen om meer onderscheid te krijgen met de modelnamen voor de particuliere markt.
 

VanBokhoven

Senior Member
Op de website van Directlease.nl is er een Kodiaq Business Plus edition te configureren; zowel de 1.5 TSI als de 2.0 TDI beiden met DSG. Vanafprijs fiscaal is 41030 euro voor de benzine variant. De vraag is of de informatie correct is.
 

elephtera

Forumguru
Op de website van Directlease.nl is er een Kodiaq Business Plus edition te configureren; zowel de 1.5 TSI als de 2.0 TDI beiden met DSG. Vanafprijs fiscaal is 41030 euro voor de benzine variant. De vraag is of de informatie correct is.

Ik zie dezelfde auto sinds vandaag ook bij leaseplan verschijnen. Ik heb even gekeken, en ik kan de auto net zo aankleden als wat ik bij mijn bestelde Style Business kon (Dus keus uit pakketten zoals bij de normale business edition)

Wat ik van leaseplan weet is dat zij digitaal deze informatie aangeleverd krijgen vanuit pon. Zij doen er zelf niks mee, dus als er fouten in zitten dan komen die bij pon vandaan.
 
En de verwarmbare voorruit is ook (weer) te bestellen... iest wat heel veel problemen gaf in de bestellingen afgelopen maanden:
upload_2019-4-11_12-57-41.png
 

Skodiak

Senior Member
En de verwarmbare voorruit is ook (weer) te bestellen... iest wat heel veel problemen gaf in de bestellingen afgelopen maanden:
Bekijk bijlage 72899

Ben benieuwd, zou mij niets verbazen als dit ook weer foutje is.. waarbij je na bestellen vanzelf gebeld wordt met de mededeling dat het niet leverbaar is . Met de groeten van PON erbij.
Zo ging het tot nu toe
 

KodiaqS2

Senior Member
lekker knullig.. de eigen configurator is dus nog niet op orde, de leasemaatschappijen kunnen al wel aan de slag.
 

Japanese Power

Donateur
Klopt. In de 2 jaar dat ik hier nu rondhobbel is het niet anders geweest met PON. Ik was van tevoren gewaarschuwd voor PON ellende maar dat het zo erg was had ik niet verwacht. Succes! Ik heb gelukkig geen problemen ervaren (tot nu toe).
 
Bovenaan Onderaan