Meet & Greet 5.0 - 23 maart 2019 - Inschrijving

Wie komt er?


  • Totaal aantal stemmers
    40
Status
Niet open voor verdere reacties.

Cordoba

Forumguru
Het weer was droog, maar geen zon gezien, en een fris windje. Met een beetje zon en iets minder harde wind was het perfect geweest (ik begreep dat Nederland wel zon heeft gezien zaterdag).
 

Joske

Forumguru
Wat een gezellige meeting! Bedankt Bram, zeer goed georganiseerd!
Sorry dat we ineens weg waren maar je was op trip met de golf ;).

Bedankt aan alle aanwezigen, jullie hebben er mee voor gezorgd dat dit een geslaagde meeting was!

1 suggestie voor volgende keer: FRIETKRAAM

Man wat hebben die Hollanders gezaagd achter die lekkere Belgische friet man! :laugh:

Maar toppie Bram! :cheer::bloemen:
 

Tuner111

Forumguru
Wat een gezellige meeting! Bedankt Bram, zeer goed georganiseerd!
Sorry dat we ineens weg waren maar je was op trip met de golf ;).

Bedankt aan alle aanwezigen, jullie hebben er mee voor gezorgd dat dit een geslaagde meeting was!

1 suggestie voor volgende keer: FRIETKRAAM

Man wat hebben die Hollanders gezaagd achter die lekkere Belgische friet man! :laugh:

Maar toppie Bram! :cheer::bloemen:

was geboekt maar een paar weken voor de meeting op de fles gegaan dus gekeken naar een leuk alternatief ;)
 

Daydreamke

Actief lid
Leuk initiatief. Ziet er in orde uit. Volgende keer ga ik er ook bij zijn met in mijn bestelling zijnde kodiaq ;)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

Kurtje

Forumguru
Mooi alternatief was het zaakje naast de garage, we hadden redelijk vroeg onze pannenkoek op (die trouwens heerlijk waren met VEEL nutella :D) zijn we daar een pasta gaan eten. Die was echt overheerlijk!!!
 

Rosinfield

† In Memoriam
Dit was mij even ontgaan agv de geboorte van onze kleinzoon. Omdat die rond dezelfde tijd was voorzien, kon ik hier ook niet bij zijn. Lijkt me wel weer eens leuk, dus hopelijk een volgend keer. Mooi dat het weer geslaagd was.
 

tist

Actief lid
Ik wil even langs deze weg aangeven dat ik vcds aanpassingen zeker zal doen deze dag maar....

en


In de lijst die voorop gesteld las ik:
Piepen van de remmen tegengaan Octavia 3

Hoe doe je dat ?
Bij mijn weinige kennis kan dat toch niet geprogrameerd worden ?
Of je zou dat remsysteem moeten kunnen benaderen via soft zodanig dat de achterremmen (in mijn geval) minder aangrijpen, maar als dat zou kunnen, mag dat dan wel?
In ieder geval elke dealer die ik al aansprak hierover heeft me gezegd dat er niets aan te doen is !
(geloof ik helemaal niet maar ja... ik heb geen zin om er zelf aan te gaan werken.)
 

Jooo...

Forumguru
en



In de lijst die voorop gesteld las ik:
Piepen van de remmen tegengaan Octavia 3

Hoe doe je dat ?
Bij mijn weinige kennis kan dat toch niet geprogrameerd worden ?
Of je zou dat remsysteem moeten kunnen benaderen via soft zodanig dat de achterremmen (in mijn geval) minder aangrijpen, maar als dat zou kunnen, mag dat dan wel?
In ieder geval elke dealer die ik al aansprak hierover heeft me gezegd dat er niets aan te doen is !
(geloof ik helemaal niet maar ja... ik heb geen zin om er zelf aan te gaan werken.)
Volgens mij is dat het afblazen van de remmen bij nat weer dat je dan wijzigt. Ik denk dat je daarmee het interval van het blazen verandert.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan