Meet & Greet 5.0 - 23 maart 2019 - Inschrijving

Wie komt er?


  • Totaal aantal stemmers
    40
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bram, dank voor de organisatie en voorbereidingen van dit plezant treffen. Goed te zien dat er meer 'Skoda malloten' rondtoeren in Belgie en Nederland. Helaas iets eerder de dag moeten verlaten wegens andere verplichtingen.

Graag via deze weg nog even de kerel bedanken die zag dat de koelvloeistof van mijn Yeti onder het laagste peil stond en zo vriendelijk was deze bij te vullen. Weet niet of ik hem hiervoor bedankt heb, dan nog maar een keer: dank voor jou hulp.

Leuk jullie eens 'live' ontmoet te hebben mannen,....

Groet- en All the best,
Franske.
 

Kurtje

Forumguru
Absoluut een leuke dag gehad en vele mooie Skoda, VAG en andere modellen gezien!
Wat me opviel was de sympathieke aandacht voor alle modellen, en geen afgunst tussen de aanwezigen!

Bram ge hebt da weer goed gedaan makker!!!
Op naar de ringrit :)
 

Skodiak

Senior Member
Ziet er geweldig gezellig uit,mooi al dat VAG/skoda geweld. Chapeau voor de organisatie. Ga een volgende keer ook proberen erbij te zijn.
 

Tuner111

Forumguru
Hey allemaal !

De meeting was een groot succes ! en dat is allemaal dankzij jullie die gezellig af gekomen zijn naar dit event !

Ik kan niet anders dan zeggen dat de 5.0 editie weer geweldig was en tot nu toe de grootste editie tot nu toe voor me was. Waar we in de toekomst niet anders dan kunnen in groeien !

Ik bedank @Pendragon voor de mooie drone beelden die ik zeker kan gebruiken de volgende edities !!

Ook iedereen anders die foto's genomen heeft !

Met enige trost kan ik zeggen dat er dit jaar een 5.1 editie zal zijn rond september - oktober. More on that later !

De prijzen van rennsport zijn uitgereikt. een lid van dit forum had prijs ! namelijk onze eigen @philip hij heeft een dynorun gewonnen. de andere prijzen zijn naar mooie winnaars gegaan. de stage 1 is naar een eigenaar gegaan met een Megane RS !

Ik kijk met veel goeds terug naar deze dag. ik hoop jullie en nog veel meer volgend jaar voor 6.0 te mogen ontvangen en natuurlijk ook voor 5.1 dit najaar !

Mvg, Bram

 

HarrieSkoda

Forumguru
Ziet eruit als een geslaagde meeting! Het weer heeft jullie ook meegezeten, geweldig.

Hopelijk is dit ook in de 5.1 meeting.

Probeer er de volgende keer toch eens wat beter tijd voor te maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan